Neverland schreef:Ik heb net een rondje gedaan van bijna 8km in 33 minuten. Vond het wel knap want de laatste paar km had ik wind tegen en regen.![]()
Kan nu concluderen dat met regen niet fijn is. Je moet echt mijn stapjes maken anders glijd je weg. Zal ook wel een verschil zijn met op welk wegdek je rijd maar ik had al een heel glad wegdek zonder regen.
In ieder geval was ik happy weer een rondje te maken na een week niks te doen vanwege een blaar! De blaar is wel weer open gegaan.....
Dat klinkt echt mega naar!
Ik ga altijd zo graag mogelijk met lange slagen ver vooruit. Maar wel een mooie snelheid! (Ookal vind ik dat met die gladheid zelf mega tricky, haha)
Maar wat extra quality time tijdens het drogen en schoonmaken. Dan heb je er straks nog meer plezier van.
Komende dagen gebruik ik om mijn skates extra in te vetten en na te kijken, dan ben ík er met de eerste zonnestralen weer helemaal klaar voor.
Ik kan ook niet wachten!Ik was mijn stuntskates al even kwijt. Krijg ik van een vriend een appje of ik mijn USD's al mis. Blijkt dat die sinds januari al bij hem staan..
oeps!

Supersnelle levering en hadden nog veel keus in maten.