Snowie17 schreef:@janine1990 dat is echt niet hoe ik het bedoelde. Als je mannen vraagt komen de meesten met zo'n soort antwoord, of iets wat er op lijkt. Natuurlijk heeft iedereen een ander beeld bij een schoonheids ideaal. Wij zijn toch ook aangetrokken tot mannen als Brad pitt, Leonardo dicaprio, Jonny Depp. En voor mannen is dat het zelfde, Angelina Jolie, Kim Kardashian, Jennifer Aniston etc.
Kijk ik heb mijn mening gebaseerd op wat ik weet en zie. Daarom heb ik dit topic geopend om te zien hoe jullie er over denken.
En misschien heb je gelijk dat ik te snel en te hard oordeelde. Naar mijn idee hebben mannen dit schoonheids ideaal voor ons besloten. Dit kan ik fout hebben ik zou het dan ook leuk vinden om jullie mening hierover te horen!
Daarbij kijk ik niet naar series als temptation island
Ik denk dat het door je leeftijd komt, maar wat je zegt is in werkelijkheid gewoon niet aan de orde.
Ik heb nog nooit in het dagelijks leven een man gezien met een vrouw a la Kimmy K.
En mannen hebben niet dat schoonheidsideaal besloten. Een schoonheidsideaal veranderd met de tijd. Zon 30 jaar geleden was het echt niet sexy om zo´n reet als Kim Kardashian te hebben.
En geloof me, social media geeft dit soort aparte ideeën. Maar mannen vinden ook gewoon vrouwen met een bescheiden boezem mooi.