Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sure_lee schreef:Ben je dan wel ziek gemeld of heb je nu vakantiedagen opgenomen?
Sheehan schreef:Oohh god Janine... Ik hoop voor je dat het weg gaat en je niet de zelfde horror als mij staat te wachten. Ik zou als ik jou was nu vast Ibuprofen nemen, daar werd het bij mij minder van omdat mn spieren meer ontspande. Raampje open voor frisse lucht. En thee met gember/honing drinken! Hopelijk kan je het dan voor zijn.
Sheehan schreef:Ik heb net mn plakker van het bloedprikken er af gehaald en het ziet er echt niet uitNog nooit gehad dat het zo blauw werd joh
Mando schreef:Sterkte meiden.
Balen van je avondje uit.
Ik voel me redelijk vandaag...
Ik proef of ruik nog helemaal niets... nu al 3 weken niet... hebben jullie dat ook
Janine1990 schreef:Sure_lee schreef:Ben je dan wel ziek gemeld of heb je nu vakantiedagen opgenomen?
Ziekgemeld uiteraard![]()
En zelfs vanaf vorige week maandag. Ze vullen mijn uren gewoon aan met ziekuren.
Maar goed ik kan volgens mij wel 8 weken vrij nemen. Als ik maandag weer begin ga ik ook meteen aangeven dat ik zsm alsnog mijn vakantie neem.
Janine1990 schreef:Sheehan schreef:Ik heb net mn plakker van het bloedprikken er af gehaald en het ziet er echt niet uitNog nooit gehad dat het zo blauw werd joh
Haha oorlogswond erbij![]()
Ik heb al bijna 25 jaar geen bloed meer geprikt. Maar wel altijd heel heldere aderen overal. Infuus deed geen pijn en ook geen blauwe plek van gehad. Of was gewoon een hele goede prikker.
Gwenvd schreef:Nou opzich gaat t hier iets beter maar ik blijf een weeeig gevoel in mijn maag houden. Alsof ik iets moet eten/drinken om t weg te krijgen maar
Ik weet niet wat.. als iemand nog tips heeft. Manlief had al cola gehaald, paar boeren hielpen even maar t kwam toch terug.