Ik wens je toe dat het je goed gaat.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Hoi TS, wat een heftige beslissing. Maar wat een bewogen jaren heb je doorstaan. Het lijkt me vreselijk als je bestaan uitzichtloos is. Is de vriend die is overleden degene waar je jarenlang voor gezorgd hebt? Of is dit een nieuwe vriend? Veel sterkte gewenst.
kimmie261 schreef:Lieve TS, wat een dappere beslissing, en wat triest dat je deze beslissing moet of gaat maken, maar als het voor jezelf goed voelt , dan is het goed, dan mag je straks weer naar je lieve maatje, voor altijd samen..
Ik hoop dat je goed geholpen wordt door je huisarts in de komende tijd..
Hele dikke knuffel , heb je nog wel wat mensen om je heen die je een beetje bij kunnen staan, of bij je kunnen zijn?
Citaat:Voor nu en de komende week zijn er nog een paar, maar daarna zal de thuiszorg en de huisarts het volledig over moeten nemen.
De paar die er nu nog zijn kunnen het niet aan mij langzaam te zien sterven. Ik heb gezegd kom maar tot je punt bereikt dat je zegt nu trek ik het niet meer. Dan draai je je om en trek je de deur achter je dicht
leestmee schreef:kimmie261 schreef:Lieve TS, wat een dappere beslissing, en wat triest dat je deze beslissing moet of gaat maken, maar als het voor jezelf goed voelt , dan is het goed, dan mag je straks weer naar je lieve maatje, voor altijd samen..
Ik hoop dat je goed geholpen wordt door je huisarts in de komende tijd..
Hele dikke knuffel , heb je nog wel wat mensen om je heen die je een beetje bij kunnen staan, of bij je kunnen zijn?
Voor nu en de komende week zijn er nog een paar, maar daarna zal de thuiszorg en de huisarts het volledig over moeten nemen.
De paar die er nu nog zijn kunnen het niet aan mij langzaam te zien sterven. Ik heb gezegd kom maar tot je punt bereikt dat je zegt nu trek ik het niet meer. Dan draai je je om en trek je de deur achter je dicht