Hopelijk laat je baby niet te lang meer op zich wachten, TS! Ik duim voor je!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. En ik heb nooit geweten dat baby's zo lang mochten blijven zitten
. Mijn zusje was ruim 2 weken overtijd en toen werd mam ingeleid. Dus ergens bij 42+2 of zo. Dacht dat ze precies op nieuwjaarsdag was uitgerekend. Of in een weekend. In elk geval hebben ze het toen net na de feestdagen gepland. En dat was 25 jaar geleden. Heb juist de indruk dat ze tegenwoordig minder lang wachten. Vriendin is ingeleid omdat ze stress had als alleenstaande moeder. Die zat er zo over in dat ze alleen zonder hulp zou zijn dat er met ruim 39 weken gewoon gepland is. Misschien niet een heel medische indicatie, maar op zich ook niets mis mee. Voor TS, als je op 41 weken komt, kan de verloskundige soms ook de vliezen breken als je al een beetje ontsluiting hebt. Dan komt de bevalling vaak op gang. De verloskundige moet dit wel met de gynaecoloog overleggen, maar bij mij hebben we het er wel over gehad bij 40 weken, dat dit een optie kon zijn als het nog een week zou duren. Alleen ben ik toen die dag spontaan bevallen
. Misschien van schrik hahaha.
.
allemaal natuurlijk. Blijkbaar hanteert mijn baarmoeder een soort van houdbaarheidsdatum
gewoon proberen
Cayenne schreef:Ik ben op mijn verjaardag geboren. Het was jammer geweest als ik er niet bij was geweest