Is dit veilig seks?

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 19:14

Anne. schreef:
Ik weet ook niet hoor... maar een theelepeltje? Na gedegen onderzoek kan ik concluderen dat het misschien wel wat meer kan zijn dan dat :=

Kan.
Kan ook minder zijn dan een kwart theelepeltje.

Maar goed, minder dan een kwart of meer dan een heel, het blijft rond een theelepeltje draaien en als je echt op een natte plék ligt, dan is er ook een vrouwelijke bijdrage.
En ja, dáár is soms verschonen van beddegoed* voor nodig als het door de handdoek heen trekt.

* indien in bed ;)

Wat de OP betreft is een (hand)doek toch al een goed idee.

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 19:15

Ik vraag me af wanneer er hier een mod gaat reageren eigenlijk, vroeger werden zulke posts toch direct verwijderd want 18+...? _O-

San, twee keer twee geeft dus al een grotere lepel hé!xd

Huertecilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 19:17

DezeNaam schreef:
Anders ook even overstappen of gewoon zelfbediening doen HC? Want je lijkt er wel heel erg hard mee te zitten. :')

Is persoonlijk worden nodig?

@San87: het lijkt de dames te storen dus ik zal hier niet verder op in gaan.

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 19:18

Er past 1,7 ml in een theelepel
3,8 ml in een "toetjes" lepel.
Wij gebruiken dat als toetjes lepel iig. Groter dan een theelepeltje kleiner dan een eetlepel.

En 8,1 ml in een eetlepel

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 19:22

_San87_ schreef:
DezeNaam schreef:
Anders ook even overstappen of gewoon zelfbediening doen HC? Want je lijkt er wel heel erg hard mee te zitten. :')

Volgens mij is een theelepel ook echt weinig. Misschien ENKEL sperma, maar voorvocht enzo... (Of hoe het heet bij mannen, zit niet in dat wereldje you know. :') )

Een theelepel of een kleine eetlepel aan vocht :j.

En dat kan best een natte plek geven.

Kleine eetlepel klinkt logischer. Overigens is mijn vriend een jonge sportende god, vol testosteron, dus hij zal wel aan zijn maximale productie zitten :+

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 19:23

Nou, fijn dat we weer op de hoogte zijn van het seksleven van de bokkers. Nu weer on topic? :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 19:23

Huertecilla schreef:
DezeNaam schreef:

Nou nee. Maar je moet er wel even bij bedenken dat niet alle, laat ik zeggen de meeste, vrouwen spuitend klaarkomen.

En een natte vagina is niet zo nat dat je drijft of dat t eruit druipt of zo. Dus een natte spermaplek is meestal gewoon wat het is, sperma.

Anoniemk2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 19:25

Jullie hebben geen schaamte zo te horen. :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Is dit veilig seks?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 19:26

Waarom moet je je schamen voor iets natuurlijks :o ?

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 19:27

maria1990 schreef:
Jullie hebben geen schaamte zo te horen. :')

Alleen maar positief! Seks is gewoon heel normaal. Het is echt niet vies of schandalig om erover te praten (oke wellicht binnen bepaalde grenzen) :+

Ianrowan2009

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 19:31

ViennaDj schreef:
Beste Bokkers,

Ik heb al een tijdje een relatie met iemand. Nu zijn we toegekomen aan seks, maar ik gebruik de pil.

Is het veilig om seks te hebben zonder condoom met de pil, kan je dan niet zwanger worden? Ik zou graag zekerheid willen hebben omdat het me eerste keer is, en ik wil graag geen fouten krijgen.

Hopelijk hebben jullie wat informatie voor mij.

Mvg, mij

Ik zie dat je 20jaar bent??
Allereerst een heeeeel groot compliment en respect voor jou TS!! Super goed van je dat je zolang hebt gewacht met de eerste keer +:)+
Betekent dat je erg zuinig en respectvol bent op en voor jou lichaam en gezondheid, daar heb ik grote bewondering voor.

Mijn tip is, laat jezelf ( uit vertrouwen naar jou vriend toe ) en je vriend testen.
En gebruik allebei het juiste Voorbehoedsmiddel :)
Dus niet alleen jij, maar allebei +:)+

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 19:35

Vind het trouwens ook echt niet gek om je voor de zekerheid te laten testen hoor. Onder de 25 kan het ook gratis bij de ggd, maak daar vooral gebruik van zou ik zeggen :) Als je eventueel nog vragen hebt kunnen ze je daar ook heel goed helpen.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 19:41

Ianrowan2009 schreef:
Allereerst een heeeeel groot compliment en respect voor jou TS!! Super goed van je dat je zolang hebt gewacht met de eerste keer +:)+
Betekent dat je erg zuinig en respectvol bent op en voor jou lichaam en gezondheid, daar heb ik grote bewondering voor.

Wat een onzin.

Wat heeft haar gezondheid er mee te maken ook?

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 19:51

Huertecilla schreef:
DezeNaam schreef:

Joh, ooit gehoord van een grapje? :') Jij hebt al minstens drie keer 'Maar vrouwen daarentegen...', ondertussen weten we het wel al.

@Ianrowan2009 Sorry maar wat een neerhalende reactie tegenover andere vrouwen die 'niet hebben willen wachten'. TS komt nu niet over alsof ze expres gewacht heeft omdat ze zuinig wilt zijn... _O- (Niet dat ik TS nu wil afschrijven of wil beledigen, maar TS komt hier gewoon een vraag stellen, zit toch niet speciaal te doen over der 'maagdelijkheid'. :') )
Laatst bijgewerkt door DezeNaam op 29-11-18 19:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 19:51

Naar mijn mening ben je niet zuinig op je lichaam als je op je 20 zulke basale dingen over je reproductieve gezondheid niet weet, maar goed. :+ Wat dat betreft mag je je best wat meer verdiepen hierin TS.
Laatst bijgewerkt door Niniane op 29-11-18 19:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 19:52

Zijn de mods op vakantie ofzo? :=

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 19:56

Kana schreef:
Ianrowan2009 schreef:

Wat een onzin.

Wat betreft de gezondheid:
Dat je misschien van alles en nog wat kan oplopen als je zo maar iedereen binnen laat??
En dan zijn platjes nog het minst grote probleem.

Wat mij dan weer verbaast is de vraag zelf.
Is de voorlichting dan nog steeds zo een wassen neus??
( Geen kritiek op jou hoor ts, maar een opmerking in het algemeen)
Laatst bijgewerkt door 7ofhearts op 29-11-18 19:58, in het totaal 1 keer bewerkt

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 19:56

Shaggy09 schreef:
Zijn de mods op vakantie ofzo? :=

Vermaak jij je niet dan? En ts zal d’r vast iets van opsteken.

Verder Y)(^) (bij t gebrek aan popcorn)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 20:00

RaafSmits schreef:
Kana schreef:

Wat een onzin.

Wat betreft de gezondheid:
Dat je misschien van alles en nog wat kan oplopen als je zo maar iedereen binnen laat??
En dan zijn platjes nog het minst grote probleem.

Wat mij dan weer verbaast is de vraag zelf.
Is de voorlichting dan nog steeds zo een wassen neus??

Dat kan ook als je niet zomaar van alles en iedereen binnenlaat. Nogal een kortzichtige opmerking.

Godsamme, wat een sneer naar vrouwen die jonger waren toen ze ontmaagd werden, Ianrowan2009 :r.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 20:04

Ah, vind het wel een beetje zielig voor TS, die stelt een hele serieuze vraag zonder er zelf raar over te doen en hoe grappig en vermakelijk ik de reacties hier ook vindt, ik hoop dat het haar niet afgeschrokken heeft dat tientallen Bokkers hun hormonen hier in dit topic hebben gegooid. :')

Als we willen dat het topic niet gesloten wordt zal er toch iets minder beledigend en “popcorn” reacties geplaatst moeten worden en meer informatief. Als daar dan een grapje over komt lijkt het me een minder probleem dan dat het uit de hand loopt en niet geschikt voor onder de 18.

Pil goed slikken en genieten TS! Er is echt niéts anders zo fijn.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 20:06

Kana schreef:
Ianrowan2009 schreef:

Wat een onzin.

Nou, best veel. Naast de standaard blaasontsteking of schimmelinfectie, bestaat er ook genitiale herpes, chlamydia, gonnoroe, hepatitis en HIV.

Maar ook HPV, syfilis en genitiale wratten.

Seks hebben neemt best een gezondheidsrisico met zich mee, ondanks bescherming, best verstandig om daar bij stil te staan :).

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 20:07

Niniane schreef:
Naar mijn mening ben je niet zuinig op je lichaam als je op je 20 zulke basale dingen over je reproductieve gezondheid niet weet, maar goed. :+ Wat dat betreft mag je je best wat meer verdiepen hierin TS.

Dat doet ze nu toch?

Tiepfoudt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 20:07

Sjezus wat een drama wordt hier gemaakt zeg. Ts stelt een simpele vraag, waar al 300 keer het juiste antwoord op gegeven is. Inmiddels op pagina 9 en we gaan het hebben over de juiste (bestaat die?) leeftijd om voor de eerste sex te hebben.

Tip voor hierboven, beetje leven en laten leven. Wordt het voor iedereen leuker.

muntdrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 20:11

Blijkbaar is er toch behoefte aan deze discussie. Misschien moet iemand maar een topic daarvoor openen.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 20:11

_San87_ schreef:
Nou, best veel. Naast de standaard blaasontsteking of schimmelinfectie, bestaat er ook genitiale herpes, chlamydia, gonnoroe, hepatitis en HIV.

Maar ook HPV, syfilis en genitiale wratten.

Seks hebben neemt best een gezondheidsrisico met zich mee, ondanks bescherming, best verstandig om daar bij stil te staan :).

Dat snap ik, maar als je jonger bent en seks hebt heb je niet minder respect voor je eigen gezondheid. Dat is hoe ik IanRowan haar reactie lees in elk geval.