Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Joolien schreef:Omg. Gisteravond voor het slapen gaan een capsule genomen. Nooit meer...
Ik heb 1.5 uur geslapen en daarna de hele nacht wakker gelegen. Ik voelde ne onwijs opgejaagd, en ik voelde me echt zooo raar en angstig. Zelfs mindfullness hielp niet. Ik ben pas in slaap gevallen toen het een beetje licht werd. Echt verschrikkelijk
Zahlina schreef:Joolien schreef:Omg. Gisteravond voor het slapen gaan een capsule genomen. Nooit meer...
Ik heb 1.5 uur geslapen en daarna de hele nacht wakker gelegen. Ik voelde ne onwijs opgejaagd, en ik voelde me echt zooo raar en angstig. Zelfs mindfullness hielp niet. Ik ben pas in slaap gevallen toen het een beetje licht werd. Echt verschrikkelijk
CBD capsule?
Voor het slapen gaan is CBD een hele slechte.
chanicha schreef:Ik gebruik nu CBG een half uurtje na mijn CBD en moet zeggen dat ik als een roos slaap! Schijnt inderdaad vaker voor te komen dat je niet kan slapen na de CBD druppels/capsules. THC wil ik nog niet aan zolang dit werkt.
chanicha schreef:Ik blijf vasthouden aan die THC he
R_oo_s schreef:Hallo , ik ben benieuwd naar ervaringen met cdb olie bij fibromyalgie, ik heb erg veel last van spierpijn en slik daar voor veel ibuprofen. Ik heb nu cdb olie 5% besteld en hoop dat ik zo kan minderen met ibuprofen.
Maris schreef:Is er misschien nog nieuwes op het gebied van CBD en CBG ?
Andere websites om te bestellen ? Meer ervaringen ?
Ik zie het nu ook bij flinndal te koop b.v.
En een capsule heeft als enig voordeel dat je de smaak niet proeft ? Werkt een capsule net zo goed als een druppel olie innemen ?
sanso schreef:Druppelen in navel? Wat voor effect heeft dat dan?