Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
soesita schreef:Voor wie nog wil experimenteren: voor sommigen schijnt coffeine ook een goede werking te hebben. Waar de meeste mensen eerder geagiteerd geraken, brengt het bij mensen met ADHD soms net rust. Koffie of thee (zwarte of groene) zijn de beste alternatieven; cola gaat ook, maar dan heb je meteen weer zoveel suiker binnen.
Het proberen waard.
Miiej schreef:Was toevallig afgelopen ook bij de huisarts voor medicatie betreft ADD.
Heb nu concerta, Ritalin geprobeerd en nu aan de dex maar wel last van lichamelijke bijwerkingen.
Hij vertelde mij dat er naast deze drie medicijnen geen andere medicijnen zijn.
Heb nu een verwijzing naar ik denk psychiater voor tips en tricks.
Eske_B schreef:Bedankt voor de reacties over PsyQ! Medicatie heb ik al. Zoek meer een coach, voor stress en emoties enzo. Ga nog eens goed googlen.
Unseen schreef:Welkom Corina, ik hoop dat je in dit topic de erkenning vindt en ook wat tips en adviezen om om te gaan met je ADHD.
Weet iemand een vegetarisch/veganistisch alternatief voor LTO3? Of is het toch veganistisch? Ik zou het wel graag willen proberen namelijk.
Matheno schreef:Unseen schreef:Welkom Corina, ik hoop dat je in dit topic de erkenning vindt en ook wat tips en adviezen om om te gaan met je ADHD.
Weet iemand een vegetarisch/veganistisch alternatief voor LTO3? Of is het toch veganistisch? Ik zou het wel graag willen proberen namelijk.
In LTO3 zit viskuit van wilde haring, dat mogen vegetariërs toch wel? Zelfde idee als kippeneieren?
Azmay schreef:purny schreef:Maar het is beter dan de methyl toch
Beter is een verkeerde term denk ik, LTO3 doet verder niets direct voor de werking van je brein. Is ook niet echt een geneesmiddel. Gezonder zal het vast zijn, maar voor mij deed het absoluut niet wat de methyl wel deed.
Citaat:Beter is een verkeerde term denk ik, LTO3 doet verder niets direct voor de werking van je brein. Is ook niet echt een geneesmiddel. Gezonder zal het vast zijn, maar voor mij deed het absoluut niet wat de methyl wel deed.
Azmay schreef:purny schreef:Maar het is beter dan de methyl toch
Beter is een verkeerde term denk ik, LTO3 doet verder niets direct voor de werking van je brein. Is ook niet echt een geneesmiddel. Gezonder zal het vast zijn, maar voor mij deed het absoluut niet wat de methyl wel deed.