Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Boras schreef:Sterkte en wijsheid gewenst, ts![]()
Ik weet dat er heel veel kanten aan een drama als dit zitten. Het is zelden zwart wit.
Ik zou heel veel moeite hebben met het vertrouwen. Dat is natuurlijk altijd een heikel punt binnen een relatie waarin is vreemdgegaan. Maar dat is mogelijk overkomelijk. Bijvoorbeeld als je ook rekening hebt te houden met kinderen.
Maar het feit dat jouw gezondheid lange tijd in gevaar is gebracht. En daaruit volgend dat dat grote gevolgen voor de kinderen had kunnen hebben. Dat immens onverantwoordelijke gedrag. Dat aspect zou ik uitermate moeilijk en wellicht wel onoverkomenlijk vinden. Ik zou in ieder geval nooit meer onbeschermd met zo iemand willen samenzijn. Wat eigenlijk aangeeft, dat het vertrouwen nooit meer optimaal zal zijn. In mijn geval.
Het lijkt me heel heftig voor je, ts.
Nadia85 schreef:Bedankt voor alle succes wensen en reacties (ook via pb)
Ben zojuist bij huisarts geweest. Hij reageerde heel fijn en alle begrip. Kan morgen gaan bloedprikken en mijn uitstrijkje inleveren. Dan duurt het ongeveer 3 a 4 dagen en dan weten we de uitslag..
Daarnaast heb ik een afspraak genaakt met de ondersteunende praktijkbegeleider van de huisarts. Zodat ik zelf mijn gedachten gang oo een rijtje hoop te krijgen..
Nadia85 schreef:Nu had hij even geen behoefte meer om met ze af te spreken, en als dat wel zou komen, zal hij proberen dit eerlijk te zeggen..
Hij geeft veel om mij, wil zijn best doen voor mij. Maar hij zegt dat hij het al verprutst heeft en vind dat ik beter verdien dan dit.
Dat ik niet bij hem moet blijven om de kinderen of om andere redenen.. Dat ik dat wel moet doen voor hem, maar hij heeft meerdere malen herhaald dat ik beter verdien.
Wendy schreef:Nadia85 schreef:Nu had hij even geen behoefte meer om met ze af te spreken, en als dat wel zou komen, zal hij proberen dit eerlijk te zeggen..
Hij geeft veel om mij, wil zijn best doen voor mij. Maar hij zegt dat hij het al verprutst heeft en vind dat ik beter verdien dan dit.
Dat ik niet bij hem moet blijven om de kinderen of om andere redenen.. Dat ik dat wel moet doen voor hem, maar hij heeft meerdere malen herhaald dat ik beter verdien.
Dit stukje val ik wel een beetje over. Het lijkt er op dat hij de voorwaarden stelt.
Hij bepaalt nog steeds wat jij wel of niet mag doen, terwijl hij 'het eerlijk zegt als hij weer de behoefte voelt'.
Sorry hoor, maar dit gaat in mijn ogen echt nergens over, volgens mij heeft hij geen idee wat hij jou heeft aangedaan.
Hij zou op z'n minst ruimte moeten geven aan jou en niet meteen benoemen wat er allemaal zo vervelend wordt als jij toch zou beslissen om weg te gaan.
Wil jij eigenlijk echt wel dat je blijft? Houdt hij van jou? Of houdt hij van zijn makkelijke leven nu?
Zuchini schreef:Ik krijg door wat hij zegt het gevoel dat hij niet bereid is om er echt serieus voor te vechten. Ik kan er niet zo goed tegen als mensen het slachtoffer gaan spelen: 'jij verdient beter, ik heb het toch al verpest'.... lekker makkelijk, zo komt het over.
En ja, er zal inderdaad veel veranderen als jullie besluiten uit elkaar te gaan. Waarom gaat hij eigenlijk niet weg als jij besluit uit deze relatie te willen stappen? Hij heeft het probleem veroorzaakt, het minste wat hij kan doen is zorgen dat jij en de kinderen daar zo min mogelijk verder onder moeten lijden?
daantjuhhh schreef:Zuchini schreef:Ik krijg door wat hij zegt het gevoel dat hij niet bereid is om er echt serieus voor te vechten. Ik kan er niet zo goed tegen als mensen het slachtoffer gaan spelen: 'jij verdient beter, ik heb het toch al verpest'.... lekker makkelijk, zo komt het over.
En ja, er zal inderdaad veel veranderen als jullie besluiten uit elkaar te gaan. Waarom gaat hij eigenlijk niet weg als jij besluit uit deze relatie te willen stappen? Hij heeft het probleem veroorzaakt, het minste wat hij kan doen is zorgen dat jij en de kinderen daar zo min mogelijk verder onder moeten lijden?
misschien heeft dat met het bedrijf te maken?