Voel me een oude taart

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 21:11

Morrie schreef:
het verhaal is nog raarder: ik (tegen de 50), bungel aan mijn t-shirt aan de knop van een westernzadel, stukje boven de grond.
Al het publiek (incl. de 3 boertjes op het bankje, die eerste rang zaten) plat van het lachen..... uiteindelijk voelde de boerin zich geroepen mij te redden....... detail: onder mijn t-shirt had ik bijzonder weinig aan :o

Ik hoor in het dorp nog wel es iemand roepen of ik nog een westernzadel heb....... :\

Ik heb niet alleen beeld; ook nog een ander beeld. Van regen en witte T-shirts zonder veel daaronder......

Hilli

Re: Voel me een oude taart

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 22:51

Hahaha Morrie, wat een verhaal!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-18 23:13

:')

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 12:25

:wave:

Wat een herkenbaar topic (helaas? :') ) En wat heb ik gelachen om sommige uitspraken hier. Ik ben nu 36. Toen ik 30 werd heb ik vreselijk lopen janken dat ik dit niet wilde. Mijn oma zei ach kind je bent maar een dag ouder dan gister. Nu de teller de verkeerde kant uitslaat richting de 40 wil ik er helemaal niet teveel bij stil staan, de tijd gaat zo vreselijk snel dat vind ik soms best beangstigend, ik heb een puberdochter en die vind dat ik vreselijk oud ben en vooral erg uit de tijd. De grijze haren waren er al toen ik 23 was. De ogen zijn wat minder en mijn gehoor laat ook te wensen over (oké nu moet ik eerlijk zijn dit was als kind al slecht) maar toch hoort het ook bij het ouder worden. Voor mijn gehoor had ik 2 opties of laten opereren of een gehoorapparaat. Dat gehoorapparaat komt mijn huis niet in :n wat ik ook lastig vind is het wakker worden. Vroeger zat je gezicht direct goed in de plooi. Tegenwoordig verdwijnen die vouwen na enkele tijd pas uit je huid :') Ook met paardrijden merk ik dat ik niet zo stabiel en flexibel meer ben. Als 1 van de paarden weg schiet dan kost dat de nodige moeite om mee te gaan in de beweging. Of tijdens het wijken schiet het in mijn lies dat heeft al met al 11 maand geduurd voor ik er bijna geen last meer van had. Maar ouder worden heeft ook zo zijn voordelen.. Ik zou echt geen 25 meer willen zijn, al kan ik het zo even niet bedenken :+ De tijd stil zetten zou ik nu prima vinden :D

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 13:37

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 13:58

Aaah <3 je zou hem ook geen bijna 100 geven.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 14:13

Die reactie is briljant :D

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 15:35

Geniaal _/-\o_

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 15:45

:') aan zijn manier van spreken zou je het ook niet zeggen, dat hij al zo oud is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 16:18

Tegen die tijd kan ook maar beter vergeten denk ik hoe oud je bent :+

Kennen jullie die film the notebook?
Hij is ergens heel triest. Maar aan de andere kant lijkt het me zorgelozer als je gaat vergeten ofzo...

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-18 17:10

'I'm gonna be an old f**king man' _O- .
Briljant, dat soort dingen zegt mijn moeder van 73 ook regelmatig (maar dan natuurlijk de vrouwelijke versie en meestal iets gekuister). Dingen als "Verdorie, ik lijk wel een oud wijf" als ze wat stijf opstaat en zo.
Maar goed, haar buren, twee heerlijke besjes van in de 80, noemen haar 'kuikentje'. _O-

En och Morrie, wat een verhaal. :') Maar je bent de enige niet. Mij is het nooit overkomen, maar ik heb ze wel zien hangen hoor, aan die knoppen. En iedereen maar roepen dat western zo makkelijk is. Nou, kom er eerst maar eens gracieus vanaf.

Neh, dementie moet je echt niet willen. Hou het dan maar op vergeten hoe oud je bent en dat de naar zwaartekracht hunkerende boobies je dan blauwe ogen bezorgen als je ondersteboven aan het klimrek hangt. Al kan ik me voorstellen dat het verleidelijk is om te willen vergeten als dan net de hele buurt staat te kijken.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 08:49

Haha zo heeft mijn oma toen ze al in de 70 was nog een tijdje meegeholpen met de "oudjes" in het bejaardenhuis :') zo zei ze dat zelf ook.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 13:18

Mijn oma was rond de 88 toen ze van een aanleunwoning naar zelfstandig binnen een bejaardenflat ging wonen.
Ik vroeg ga je nu ook beneden mee doen met kaarten en gymen en koffie drinken.

Haar antwoord... ja doei ik ga niet tussen al die ouwe wijven daar zitten _O-

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 13:20

SusanH schreef:
Haha zo heeft mijn oma toen ze al in de 70 was nog een tijdje meegeholpen met de "oudjes" in het bejaardenhuis :') zo zei ze dat zelf ook.

Mijn moeder wordt 75 maar zit nog op de sportschool en past 2 dagen in de week op de kleinkinderen. Die is ok absoluut niet oud hoor. Tegenwoordig is 70 echt niet meer wat het vroeger was.

AbbyBlues

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 13:25

Voel me echt zo oud nu. :+ Gisteren zijn de twee dazenvangers opgehaald door best een leuke man. Ik val sowiso wel op manen die ouder zijn (mijn mannetje is 10 jaar ouder). Maar nu bleek die beste man al 63 te zijn 8)7 Goed geconserveerd zeggen we dan.
(Ik ben 34 bij de weg)

Zijn vrouw was mee, dus verder niet al te veel charme in de strijd gegooid. :+

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-18 14:04

IMJ schreef:
SusanH schreef:

Mijn moeder wordt 75 maar zit nog op de sportschool en past 2 dagen in de week op de kleinkinderen. Die is ok absoluut niet oud hoor. Tegenwoordig is 70 echt niet meer wat het vroeger was.

Ik ben ook al bijna 40 he mijn oma was jaren terug 70 :j