Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
234 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
608 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
50 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
72 (7%)

Totaal aantal stemmen: 971

GeraldineVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 16:48

Ik kan er nu ook over meepraten :o
Net terug. Ik heb een deukje in mijn wang na een ongeluk. Er zijn aan beide zijdes van mijn gezicht fillers aangebracht. Ik vond het wel pijnlijk eerlijk gezegd. De prikjes vallen mee, maar dat ‘geroer’ met die naald onder je huid... niet zo fijn!
Bij mijn kin is Botox gezet omdat anders het littekentje wat scheef zou gaan. Nou, dat stelt werkelijk niets voor, echt niks aan de hand!

Het resultaat is mooi. Ik zie het zelf goed, maar tot nu toe heeft zelfs mijn vriend het niet opgemerkt. (En ik ben zo’n 900 euro lichter!) :roll: Het schijnt na 2 weken helemaal in ‘balans’ te zijn.

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 17:12

InekeN schreef:
Ik kan er nu ook over meepraten :o
Net terug. Ik heb een deukje in mijn wang na een ongeluk. Er zijn aan beide zijdes van mijn gezicht fillers aangebracht. Ik vond het wel pijnlijk eerlijk gezegd. De prikjes vallen mee, maar dat ‘geroer’ met die naald onder je huid... niet zo fijn!
Bij mijn kin is Botox gezet omdat anders het littekentje wat scheef zou gaan. Nou, dat stelt werkelijk niets voor, echt niks aan de hand!

Het resultaat is mooi. Ik zie het zelf goed, maar tot nu toe heeft zelfs mijn vriend het niet opgemerkt. (En ik ben zo’n 900 euro lichter!) :roll: Het schijnt na 2 weken helemaal in ‘balans’ te zijn.

€900!!! :oo :wow:
Waar ben je geweest???

Ik laat binnenkort mijn wenkbrauwen liften tegen hangende oogleden, erg benieuwd.

Iris82

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 17:28

Ik heb een YouTube filmpje gezien van iemand die net zo'n beweeglijk voorhoofd en een fronsrimpel had als ik. Die kon daarna echt helemaal niets meer bewegen en ze zei : het ziet er echt heel raar uit als ik huil nu. Is dit altijd het geval? Of hebben ze haar gewoon wel heel erg plat gelegd?

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 18:26

Je kunt kiezen voor totaal strak of met nog wat beweging.

Dat laatste is de beste optie in mijn ogen haha

GeraldineVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 19:17

Ben bij Dermaclinics geweest. Nu ik meermaals in de spiegel gekeken heb valt het toch een beetje tegen... of het moet nog meer bijtrekken. Ff geduld hebben denk ik, maar fillers moeten direct hun werk doen toch? Vriendlief, moeder, zus... niemand ziet er iets van >;)

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 19:21

Zien ze het ook niet als je iets zegt?

Het is soms zoals een kapsel, jij super trots en dan zegt niemand wat.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 19:24

Dat is een hoop geld, zeker als niemand het ziet. Maar als je het zelf maar ziet, dat is het belangrijkste.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 19:37

Ik denk dat 900 normaal is voor beide wangen te laten vullen. We weten niet welke Hyarulon filler er gebruikt is en de hoeveelheid die gebruikt is. Daarbij fillers moeten vocht binden en het beste resultaat zie je inderdaad pas na enkele weken...

GeraldineVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 20:17

Dus het kan zijn dat het nog beter wordt? Ik meende dat fillers direct ‘klaar’ waren. Maar idd, ik moet over 2 weken ff terugkomen ter controle en dan maken ze gezichtsfoto’s.

Krijg nu aan onderkant wangen blauw plekje, en de prikgaatjes zijn nog rood, dat zie ik zelf duidelijk maar hier niemand gelukkig :+

Het was ook niet de bedoeling dat mensen direct zouden zien dat er iets gedaan was hoor... maar had verwacht dat ze misschien ‘iets’ zouden bespeuren?
Maar het is inderdaad net zoals met een kapsel ja! :D
Ik geloof dat Radiesse gebruikt is, maar ik zei zelf geen factuur te hoeven dus ik weet het niet ;) Het gaat ook deels via verzekering vanwege ongeluk in verleden.

er is idd best veel gebruikt, vooral aan de linkerkant aldus de arts. En dus 2 Botox prikken in mijn kin

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 23:22

InekeN schreef:
Ben bij Dermaclinics geweest. Nu ik meermaals in de spiegel gekeken heb valt het toch een beetje tegen... of het moet nog meer bijtrekken. Ff geduld hebben denk ik, maar fillers moeten direct hun werk doen toch? Vriendlief, moeder, zus... niemand ziet er iets van >;)

Fillers duurde bij mij ook even. Daarna werd het geel/blauw en daarna pas top!

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 10:45

InekeN schreef:
Dus het kan zijn dat het nog beter wordt? Ik meende dat fillers direct ‘klaar’ waren. Maar idd, ik moet over 2 weken ff terugkomen ter controle en dan maken ze gezichtsfoto’s.

Krijg nu aan onderkant wangen blauw plekje, en de prikgaatjes zijn nog rood, dat zie ik zelf duidelijk maar hier niemand gelukkig :+

Het was ook niet de bedoeling dat mensen direct zouden zien dat er iets gedaan was hoor... maar had verwacht dat ze misschien ‘iets’ zouden bespeuren?
Maar het is inderdaad net zoals met een kapsel ja! :D
Ik geloof dat Radiesse gebruikt is, maar ik zei zelf geen factuur te hoeven dus ik weet het niet ;) Het gaat ook deels via verzekering vanwege ongeluk in verleden.

er is idd best veel gebruikt, vooral aan de linkerkant aldus de arts. En dus 2 Botox prikken in mijn kin

Dat gaat vast mooi worden hoor. De fillers die daarvoor gebruikt worden zijn ook vaak dikker van structuur. Vandaar ook de prijs. Ga je lang plezier van houden.

GeraldineVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 11:42

Bedankt Popstra en Lot, heel fijn om ff gerustgesteld te worden :o (en het is idd Radiesse wat gebruikt is)

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 13:00

Ik heb eerder Botox en fillers gehad en wil eerdaags weer een nieuwe afspraak maken voor Botox.
Ik reageer best heftig op Radiesse. Mijn traangootjes zijn hiermee opgevuld en dat trok enorm veel vocht aan, waardoor ik i.p.v. wallen ineens “puffy eyes” had :roll:

Ik zou ook wel iets aan mijn lippen willen laten doen nu deze iets smaller worden dan voorheen, maar gezien bovenstaande ben ik wat huiverig voor fillers geworden.
Heeft hier iemand ervaring met een “Lip Flip” dmv Botox? Ik ben dit op internet tegen gekomen en dit lijkt me super, ben er alleen nog niet achter waar ik dit kan laten doen..

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 14:24

Ocean_Child schreef:
Ik heb eerder Botox en fillers gehad en wil eerdaags weer een nieuwe afspraak maken voor Botox.
Ik reageer best heftig op Radiesse. Mijn traangootjes zijn hiermee opgevuld en dat trok enorm veel vocht aan, waardoor ik i.p.v. wallen ineens “puffy eyes” had :roll:

Ik zou ook wel iets aan mijn lippen willen laten doen nu deze iets smaller worden dan voorheen, maar gezien bovenstaande ben ik wat huiverig voor fillers geworden.
Heeft hier iemand ervaring met een “Lip Flip” dmv Botox? Ik ben dit op internet tegen gekomen en dit lijkt me super, ben er alleen nog niet achter waar ik dit kan laten doen..

Ik zit zelf ook na te denken over traangoot fillers maar ik vind de procedure zelf er een beetje eng uitzien(ondanks dat ik verder niet huiver voor naalden) en ik ben daarnaast toch een beetje bang voor de risicos...:( Maar de donkere kringen onder m'n ogen en het 'reliëf' van mijn traangootjes wordt er met de jaren ook niet beter op en ik merk toch wel dat ik me d'r steeds meer aan stoor, ongeacht alle dingen die ik probeer met corrector en concealer.

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 14:25

Raadt iemand een bepaald adres aan omgeving Rotterdam?

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 15:18

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 19:52

Ik zie daar geen botox/fillers, alleen het grovere werk :=

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 20:28

denice schreef:
Raadt iemand een bepaald adres aan omgeving Rotterdam?

Ik had die vraag ook al eerder gesteld maar geen reactie.
Park minder fijne dingen over gehoord maar ze doen t wel.
Ik kreeg uit de omgeving tips velthuis en faceland

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 21:28

Holy Moly, hadden jullie mij niet even kunnen waarschuwen voor de pijn van fillers in je lippen :D :D

Ik ben helemaal lekgeprikt vandaag hahahah! Botox voor frons en voorhoofd en rokerslijnen weglaten spuiten.

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 22:28

GeraldineVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 22:53

:') Ai Bloembloem...lijkt me zo pijnlijk in je lippen!! Kan dat niet verdoofd? Brrrrr.....
Hier nog beetje pijnlijke wangetjes,

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 08:50

listiglistje schreef:
Ik denk dat het wel kan, niet extreem overigens....

Ik heb nl mijn frons laten doen ivm hoofpijnklachten en hangende oogleden.
De botox lift mijn wenkbrauwen, dus ik neem aan dat ze een kant ook iets kunnen liften?

Pijn doet het niet, voelt als een speldenprikje of je voelt niets. kosten zijn bij mijn kliniek in Best 89 euro

Ik zou gewoon eens advies innen hierover bij een goede kliniek. Vragen kan altijd

[***] schreef:
Ik heb ook botox voor het liften van mijn wenkbrauwen. Omdat het gezicht nooit helemaal symmetrisch is heb ik ook dat mijn linker wenkbrauw lager is dan de rechter, dus links wordt dan wat meer gespoten dan rechts. Bij mij zijn het 7 prikken geweest, ik vond de prikken bij de frons niet fijn maar voor de rest valt het echt mee.

Bedankt dames!

Ik ga eens informeren. :o

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 10:10

InekeN schreef:
:') Ai Bloembloem...lijkt me zo pijnlijk in je lippen!! Kan dat niet verdoofd? Brrrrr.....

Ja hoor, had gewoon zalf opgehad, maar het kwam er
gewoon doorheen :D

Mijn vriendin zegt tegen de arts, geef haar ook even een tissue, ik zeg
waarom....? Totdat ik de eerste prik kreeg, toen begreep ik het, de tranen stroomde
over mijn wangen hahahha!

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 10:37

BloemBloem schreef:
InekeN schreef:

Ja hoor, had gewoon zalf opgehad, maar het kwam er
gewoon doorheen :D

Mijn vriendin zegt tegen de arts, geef haar ook even een tissue, ik zeg
waarom....? Totdat ik de eerste prik kreeg, toen begreep ik het, de tranen stroomde
over mijn wangen hahahha!

Brrrrr ik snap niet waarom sommige artsen gewoon geen tandarts verdoving gebruiken. Waarom dit extra leed?

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 10:46

Daarom zou ik nooit mijn lippen laten doen :') ik word al naar als ik eraan denk haha