Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Mijn bmr is in het fitnesscentrum berekend op 1450, ik ben 1.73 en 64 kilo. Maar dan doe je dus niks, je ligt alleen stil op bed en je ademt zeg maar. Totale rust.
Met beweging en alles erbij zit ik op zo'n 2300. Als ik dus 2300 eet, blijf ik op gewicht. Ligt er helemaal aan wat je verder aan beweging doet.
Dreamy schreef:Supervixen schreef:Mijn bmr is in het fitnesscentrum berekend op 1450, ik ben 1.73 en 64 kilo. Maar dan doe je dus niks, je ligt alleen stil op bed en je ademt zeg maar. Totale rust.
Met beweging en alles erbij zit ik op zo'n 2300. Als ik dus 2300 eet, blijf ik op gewicht. Ligt er helemaal aan wat je verder aan beweging doet.
Jouw gewicht is zo ongeveer mijn einddoel, heb dezelfde lengte en weeg momenteel 20 kilo zwaarder dan dat jij bent. Voor de zomer zou ik er ong. 10kg wel af willen en aangezien ik qua voeding erg op aan't letten ben en weer mag bewegen (en dit ook doe) zal dat ook wel haalbaar zijn denk ik
AmoorM schreef:8nnemiek: Zijn wraps gezond om mee te nemen als lunch? Op mijn oude stage aten ze ook Hummus, dus ik was benieuwd afgelopen week, maar ik kon het nergens vinden in de schappen bij de supermarkt.
AmoorM schreef:Dreamy schreef:Supervixen schreef:Mijn bmr is in het fitnesscentrum berekend op 1450, ik ben 1.73 en 64 kilo. Maar dan doe je dus niks, je ligt alleen stil op bed en je ademt zeg maar. Totale rust.
Jouw gewicht is zo ongeveer mijn einddoel, heb dezelfde lengte en weeg momenteel 20 kilo zwaarder dan dat jij bent. Voor de zomer zou ik er ong. 10kg wel af willen en aangezien ik qua voeding erg op aan't letten ben en weer mag bewegen (en dit ook doe) zal dat ook wel haalbaar zijn denk ik
Dan heb je ongeveer 3-4 maand om er 10 kilo af te halen. Dat is wel veel kg in weinig tijd. Pas op dat je geen yo-yo effect krijgt dan.