Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Horsie84 schreef:Ik merk dat ik veel meer lucht heb en meer energie. Ik ruik en proef weer veel ... ik vind dat behoorlijk opvallend. Het gejaagde is weg en de ontspanning komt terug zonder een peuk. En dat is zeer prettig.
Mensen die roken uit mijn omgeving moeten lekker doen en ik sta er ook bij. Doet me niets en heb ik geen last van.
michelle933 schreef:Ik meld me.
Aankomende week heb ik vakantie dus een mooie gelegheid om te stoppen aangezien ik op me werk behoorlijk wat weg rook.
Ik wil en ga stoppen met roken i.v.m bezuinigingen. Sinds oktober mijn eigen pony en ja we weten allemaal het is een erg dure hobby maar ook roken is een dure hobby. Ik merk nu aan het eind van de maand dat ik maar weinig tot niets overhou en dus niet kan sparen. Ik wil graag het lessen weer gaan oppakken aangezien het rijden de laatste tijd niet meer zo goed gaat. Ik zal zo'n 150 euro of meer per maand gaan besparen. En dit geld kunnen investeren in mijn lessen. Ik heb nog 2 sigaretten in mijn pakje. 1 voor bij de f1 wedstrijd vanmiddag en 1 voor na het eten. En dan is t klaar. Hoop ik