Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nynke55 schreef:Heel simpel, je koopt een fles basisvloeistof en doet er een smaakje in. Nu ben ik wel van de simpele smaakjes, zoals perzik, honing en aardbei.
nynke55 schreef:Dat is knap werk, Dientje-Yara, maar dit topic is bedoeld voor mensen die willen stoppen met roken door middel van dampen. Misschien een topic beginnen over stoppen met Alan Carr?
Inxs schreef:Ja je stopt ook met roken, maar begint met vapen. Wat is daar zo moeilijk aan te begrijpen? Ieder zijn eigen persoonlijke stopmethode lijkt mij. Dit topic is bedoelt voor diegene welke het dmv vapen/dampen doen en daar graag meerdere ervaringen over wil lezen en ook voor deze manier kiest.
Als ik voor de Alan Carr methode zou kiezen had ik daar wel een topic over op gezocht. Mss een optie voor jou om er één te openen?
Palmera schreef:Dit was dag 5. Zwaar vandaag. Ik heb de kelner van mijn restaurant echt verzocht zijn sigaretten niet te laten liggen op tafel.![]()
ik heb dus geen sigaretten gerookt, nu thuis, hier is gelukkig niets. Maar ik heb echt zo'n 'pakje oproken bui'.
Dientje_Yara schreef:nynke55 schreef:Dat is knap werk, Dientje-Yara, maar dit topic is bedoeld voor mensen die willen stoppen met roken door middel van dampen. Misschien een topic beginnen over stoppen met Alan Carr?
Stoppen met roken wie doet mee?
En dan tussen haakjes dampen...
Wat begrijp ik dan verkeerd? Stoppen met roken is stoppen met roken
Barbet schreef:Palmera schreef:Dit was dag 5. Zwaar vandaag. Ik heb de kelner van mijn restaurant echt verzocht zijn sigaretten niet te laten liggen op tafel.![]()
ik heb dus geen sigaretten gerookt, nu thuis, hier is gelukkig niets. Maar ik heb echt zo'n 'pakje oproken bui'.
Dat zul je nog wel vaker voelen, hoor.![]()
Is niet erg, het gaat vanzelf weer voorbij.
Je moet gewoon accepteren dat het nu bij je leven hoort, dat je af en toe zo'n drang naar sigaretten hebt.
Dat duurt een paar minuten, en dan gaat het wel weer.
Maar als je het weet dat die 'hunkering' kan komen, is het ook niet zo erg als dat komt.
Dat gevoel ga je herkennen, en na een tijd ben je zover dat zo'n hunkering naar een sigaret helemaal niet zo erg is, omdat je toch niet gaat roken.
Ik ben nu 7 maanden helemaal rook en E sigaret vrij.
Soms heb ik nog zo'n hunkering als ik bv een peuk op straat zie liggen, of ik ben opeens heel erg jaloers op iemand die rookt.
In het begin werd ik bang hierdoor, omdat ik dacht dat ik het daarom niet vol zou kunnen houden.
De eerste weken droomde ik 's nachts ook van sigaretten, dat ik er 3 rookte en er dan zo'n spijt van had of juist blij was dat ik weer rookte.
Maar dat dromen was alleen maar in het begin, nu allang niet meer.
Probeer nooit toe te geven als je zo'n drang hebt, het duurt nooit lang.
En na verloop van tijd als je dat voelt, dan is het niet erg omdat het ook zo wegtrekt.
Palmera schreef:Ik ben vandaag weer positiever. Tot nu toe.Dag 6!
Nynkefleur schreef:Ik kom me hier ook even melden! Vandaag een week over op de damper, ik gebruik 6mg nicotine liquids. Zodra die op zijn ga ik over op 3.
Soms echt zware momenten, vooral op werk als ik de rookruimte in stap. Voel me dan een beetje bekeken.
Coentjuh schreef:[
Stoppen met roken wie doet mee?
En dan tussen haakjes dampen...
Wat begrijp ik dan verkeerd? Stoppen met roken is stoppen met roken
Nynkefleur schreef:Ik kom me hier ook even melden! Vandaag een week over op de damper, ik gebruik 6mg nicotine liquids. Zodra die op zijn ga ik over op 3.
Soms echt zware momenten, vooral op werk als ik de rookruimte in stap. Voel me dan een beetje bekeken.