Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Hier ook peuter van 2,5. Wordt ook elke nacht wakker. Maar die leg ik dan tussen ons in t grote bed, dan slapen we met z’n allen beter. Sommige kinderen hebben dat ook gewoon nodig
cp112 schreef:verootjoo schreef:Hier ook peuter van 2,5. Wordt ook elke nacht wakker. Maar die leg ik dan tussen ons in t grote bed, dan slapen we met z’n allen beter. Sommige kinderen hebben dat ook gewoon nodig
Ik heb een tweeling, dat wordt een erg vol bed.
We hebben het toen ze jonger waren wel geprobeerd maar ze wilden altijd al snel weer terug in hun eigen bed.
Ze worden hier ook niet overstuur ofzo wakker. Vaak is het om een slokje water, een gevallen knuffel, beentje onder de deken uit of noem het maar op.
Kus op het hoofd en ze slapen weer. Ben vaak met 5 minuten weer in mijn eigen bed. Maarja, je bent wél steeds wakker zelf. Ik loop op reserves inmiddels
Romy1234 schreef:Toch maar weer een schopje...
Inmiddels heeft mevrouwtje besloten om na een periode van 2 maanden nog steeds niet te willen doorslapen, word nu weer in ene erger.
Van standaard 1x per nacht een flesje naar minimaal 2x, de 1e x wil ze een flesje, en dan na een uur (als je net weeer in slaap bent) breekt de pleuris los, ze wil niks! Dus al flink wat keren op de logeerkamer geslapen met haar erbij, maar dan slaap je zelf alsnog niet want zij kan gewoon niet stilliggen, constant draaien etc.
Dus de vermoeidheid begint weer toe te slaan, word er niet gezelliger op.
Volgens mij hebben we echt alles wel geprobeerd, maar tips zijn zeer welkom?
truus1957 schreef:Ze is inmiddels 19 maanden? Kindje zou helemaal geen avond/nachtvoedingen nodig hebben. Het wordt uiteindelijk een gewoonte die je zal moeten doorbreken.
Is ze lichamelijk wel helemaal nagekeken? Ik zou eerst uitsluiten dat haar wat mankeert en dan kan ik je alleen maar de methode aanraden zoals omschreven in een tip die ik eerder gaf. Ben de titel van het boekje even kwijt, maar het helpt echt.
truus1957 schreef:Ze is inmiddels 19 maanden? Kindje zou helemaal geen avond/nachtvoedingen nodig hebben. Het wordt uiteindelijk een gewoonte die je zal moeten doorbreken.
Is ze lichamelijk wel helemaal nagekeken? Ik zou eerst uitsluiten dat haar wat mankeert en dan kan ik je alleen maar de methode aanraden zoals omschreven in een tip die ik eerder gaf. Ben de titel van het boekje even kwijt, maar het helpt echt.