Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sure_lee schreef:Pff jeetje zeg. Wat wordt er soms overtrokken gereageerd. Een beetje hygiene is niet erg. Maar het lijkt wel of veel mensen een soort vorm van smetvrees hebben ofzo.
Ik ga gerust uitmesten en dan vervolgens een broodje smeren zonder mijn handen te wassen. En ik kan nog wel 10000 dingen opnoemen die ik doe die vast heel veel mensen smerig vinden.
Het enige wat ik iedere dag anders aan doe is een onderbroek en sokken..... en voor de rest... lekker boeiend.
Iedereen moet doen waar hij of zij zich prettig bij voelt en niet omdat andere mensen dingen vies vinden.
Sure_lee schreef:Pff jeetje zeg. Wat wordt er soms overtrokken gereageerd. Een beetje hygiene is niet erg. Maar het lijkt wel of veel mensen een soort vorm van smetvrees hebben ofzo.
Ik ga gerust uitmesten en dan vervolgens een broodje smeren zonder mijn handen te wassen. En ik kan nog wel 10000 dingen opnoemen die ik doe die vast heel veel mensen smerig vinden.
Het enige wat ik iedere dag anders aan doe is een onderbroek en sokken..... en voor de rest... lekker boeiend.
Iedereen moet doen waar hij of zij zich prettig bij voelt en niet omdat andere mensen dingen vies vinden.
mingming schreef:Ik douche zo'n 5 keer in de week denk ik. Ik was om de 1 of 2 dagen mijn haar en als ik het niet was en ik douche dan doe ik het in een douche muts ding. Ik kwam er pas laatst achter dat dat iets heel erg Aziatisch is om te doen blijkbaar, want niemand anders die ik ken doet het
Sure_lee schreef:mingming schreef:Ik douche zo'n 5 keer in de week denk ik. Ik was om de 1 of 2 dagen mijn haar en als ik het niet was en ik douche dan doe ik het in een douche muts ding. Ik kwam er pas laatst achter dat dat iets heel erg Aziatisch is om te doen blijkbaar, want niemand anders die ik ken doet het
Ik gebruik een douchemuts! Super handig...
Yv_ schreef:Djilna schreef:Ik heb wel als groot voordeel dat ik gewoon niet snel stink. Ook hardloopshirts kan ik bijna altijd gewoon 2x aan met sporten zonder dat het stinkt. En ja, dat heb ik een keer getest bij iemand
Maar dat ís toch gewoon smerig?
Je sport, je zweet (en anders loop je in mijn ogen gewoon niet goed genoeg hard), dan wíl je dat shirt toch niet nog een tweede keer aan?
Memories schreef:'Maar je bent toch schoon als je je na het douchen afdroogt?' Tja... Met die handdoek poets je allerlei troep (bacterie/zeep/huidresten) van je lijf af en als je die handdoek dan ook nog eens lekker warm en vochtig in de badkamer laat liggen broeien is 'ie echt al gauw niet zo fris meer.
Es_ther schreef:Hoe vaak pakken jullie een schone handdoek?
Askja schreef:Dan nog een vraagje aan diegenen die walgen van washandjes: waar douche jij dan mee? Zelf vind ik niks zo smerig als een veelgebruikte douchespons. Dan liever een washandje dat in de was kan. Maar meestal gebruik ik zo'n plastic dot (geen idee hoe dat echt heet) omdat je die gemakkelijk schoon kunt spoelen zonder dat er iets in blijft hangen en zonder dat ie lang vochtig en klam blijft. Douchen met je handen kan natuurlijk ook maar dan verbruik je algauw te veel doucheschuim naar mijn idee.
mingming schreef:Ik douche zo'n 5 keer in de week denk ik. Ik was om de 1 of 2 dagen mijn haar en als ik het niet was en ik douche dan doe ik het in een douche muts ding. Ik kwam er pas laatst achter dat dat iets heel erg Aziatisch is om te doen blijkbaar, want niemand anders die ik ken doet het