Namira542 schreef:Oke, ik heb te snel geoordeeld. ik durf nog niet te hard te juichen maar kan zeggen dat ik al een kleine 2 week clean ben!!!
Wat goed!
Hier ook al 2,5 week “clean”

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
veerledec schreef:Even een vraag van een totale leek, die het heel naar lijkt om iets in dr neus te spuiten en zich dus niet echt kan voorstellen hoe het is om verslaafd te zijn aan neusspray: als je neus verstopt zit kan je toch gewoon door je mond ademen? Daar zou je toch niet echt benauwd van moeten worden? Of hoe werkt dat dan?
nynke55 schreef:Heel simpel: knijp je neus dicht en ga door je mond ademen. Hoe lang hou jij dat vol, denk je?
xApple schreef:Nouja wat erbij komt kijken als je het niet gebruikt is hoofdpijn, druk op je hoofd, ogen en holtes. Door je mond ademen is gewoon vies de hele dag en nacht en daar ga je ook van uit je mond stinken. Niet kunnen slapen, super droge mond en je bent gewoon echt verslaafd dus je lichaam schreeuwt om die spray. Het is niet duur en het helpt met 1 spray om weer helemaal vrij te kunnen ademen.
veerledec schreef:nynke55 schreef:Heel simpel: knijp je neus dicht en ga door je mond ademen. Hoe lang hou jij dat vol, denk je?
Een jaar of 50 hoop ik toch nog wel minimaal, zo oud ben ik nu ook weer niet. Ik adem afwisselend door neus, mond of door beiden.
Mijn man is ook verslaafd, daarom heb ik het hele topic gelezen. Hij zegt dan dat hij daar een hele droge mond van krijgt. Maar dat lijkt me niet onoverkomelijk, dus er moet meer zijn denk ik dan?
safina schreef:xApple schreef:Nouja wat erbij komt kijken als je het niet gebruikt is hoofdpijn, druk op je hoofd, ogen en holtes. Door je mond ademen is gewoon vies de hele dag en nacht en daar ga je ook van uit je mond stinken. Niet kunnen slapen, super droge mond en je bent gewoon echt verslaafd dus je lichaam schreeuwt om die spray. Het is niet duur en het helpt met 1 spray om weer helemaal vrij te kunnen ademen.
Als ik het zo lees levert die neusspray je heel wat voordelen op. Het gebruiken ervan neemt het in ieder geval heel wat onaangename zaken weg. En je vindt het ook niet duur en met 1 spray adem je weer vrij en slaap je weer goed. Dat lijken mij serieuze voordelen. Zou je dan wel stoppen? Wegen de nadelen wel op tegen al die voordelen van neusspray?