De uitgelotenen krijgen een mailtje en dan kunnen ze zich weer opgeven. Het ligt eraan hoeveel mensen zich gaan afmelden voor de 13e april en hoeveel mensen nog niet hebben betaald. Dat betalen geldt alleen voor de mensen die zijn ingeloot. De anderen hebben al betaald anders was de inschrijving niet definitief. Het is dus alleen afwachten hoeveel plekken er vrij komen. Een paar jaar terug is dit ook gebeurd en toen zijn er nog weer ongeveer 700 mensen blij gemaakt met een plaats.
Ok. Hoop dan dat er een tweede loting komt. Vind het altijd zo jammer voor de mensen die uitgeloot zijn en dat er dan mensen afzeggen omdat hun maatje niet ingeloot is. Snap dat als je samen traint, je ook samen wil lopen. Maar ik heb er vorig jaar, ondanks dat ik met 2 hele lieve maatjes getraind had, bewust voor gekozen 'alleen' te gaan lopen. Op dag 1 kwam ik aan het eind van de Waalbrug iemand tegen die ik tijdens een trainingstocht tegen was gekomen en dag 2 kwam ik in de rij bij de start iemand tegen met wie ik aan de praat raakte en met wie ik dag 2, 3 en 4 samen gelopen heb. het wandelen, en zeker de vierdaagse, zorgt voor mooie en bijzondere ontmoetingen!
niet dat ik je hiermee om wil praten, maar wilde het graag delen
welmoedz
Geplaatst: 03-04-18 17:35
Hier ook ingeloot! Wij gaan op een camping staan, iemand nog tips voor een camping ?