'Laat een jong kind vaker met een zakmes spelen': http://www.ad.nl/nieuws/veiligheidnl-la ... ~a326a027/

Deze reclame past wel super in dit topic

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hilli schreef:Especial schreef:Hoe dealen jullie met schoonmoeders en hun oma wensen?
Mijn schoonmoeder zegt altijd dat ze alle keuzes zal respecteren, máár ze wil toch wel graag oma worden
Mijn schoonmoeder heeft al 2 kleinkinderen en van haar eigen dochter, dus dat is beter dan kleinkinderen van je schoondochter, maar mijn eigen moeder ga ik opgeven voor de kleinkindloze oma-centrale. Net zoiets als de moederloze veulen-centrale, er is vast nog wel een kindje wat een oma zoekt
Hier ook bewust kinderloos en ik heb ook niet zoveel met kinderen. Met sommige kindjes overigens wel en ik weet niet waar het verschil 'm in zit. De kinderen van de ene vriendin mogen echt nooit komen logeren, terwijl de kinderen van een andere vriendin dat wel zouden mogen als ze dat zouden willen. Of een dagje mee naar de dierentuin ofzo. Overigens zijn alle kinderen wel gewoon welkom op onze feestjes.
Het argument 'het voegt zoveel toe aan je leven' heb ik overigens ook wel eens teruggekaatst naar iemand en dan gezegd 'een paard voegt toch zoveel toe aan je leven' en pas toen hoorde ze hoe stom zoiets eigenlijk klinkt. Probleem opgelost.
Kortom, bewust geen kinderen en wel bewust een ander leven gekozen waar ik heel blij mee ben.
Dreamybol schreef:Ik merk dat sommige meiden helemaal niet bedenken dat kinderen krijgen een keuze kan zijn.
Cayenne schreef:Hoe zouden jullie reageren wanneer een goede vriendin/familielid je tot peettante of iets dergelijks wil benoemen?Lijkt me een lastig iets.
Dreamybol schreef:Wel grappig dat de meeste mensen hier de voorkeur geven aan puppy's of veulens of kittens. Maar ik houd ook helemaal niet van onopgevoede honden, of katten die op het aanrecht zitten omdat hun baasjes er geen zin in hadden ze dat af te leren.
Of van paarden die niet fatsoenlijk naast je mee kunnen lopen..
Dreamybol schreef:Wel grappig dat de meeste mensen hier de voorkeur geven aan puppy's of veulens of kittens. Maar ik houd ook helemaal niet van onopgevoede honden, of katten die op het aanrecht zitten omdat hun baasjes er geen zin in hadden ze dat af te leren.
Fira schreef:Krijgt hij dan de mannelijke versie van rammelende eierstokken?