Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xPabloBokt schreef:Officieel je 26e. Maar de groei na je 18e is minimaal.
Ik ben nu bijna 22 en sinds mijn 18e 1 cupmaat gegroeid.
Tink89 schreef:Naron in Breda heeft jouw maat ook, geloof ik. Wanneer ze stoppen met groeien, verschilt per persoon... Maar een verkleining voor je 18e werken de meeste artsen niet aan mee.
ierusju schreef:xPabloBokt schreef:Officieel je 26e. Maar de groei na je 18e is minimaal.
Ik ben nu bijna 22 en sinds mijn 18e 1 cupmaat gegroeid.
Ik ben dus sinds het begin van dit topic 1 cupmaat gegroeid. Ik ben nu 21.Tink89 schreef:Naron in Breda heeft jouw maat ook, geloof ik. Wanneer ze stoppen met groeien, verschilt per persoon... Maar een verkleining voor je 18e werken de meeste artsen niet aan mee.
Het vervelende van de speciaalzaken is wel dat ze voor mij bijna aan de andere kant van nederland liggen. Ik woon zelf in Noord-Holland en door mijn studie heb ik door de weeks geen tijd, waardoor ik al aardig wat kosten maakt voordat ik er ben.
Maar ik heb nu een lijstje met speciaalzaken, voor het geval ik een keer in de buurt ben/vrij ben
ierusju schreef:[ [url=m/b1FoRG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik sta wat ongenakkelijk, maar naar mijn idee (en mensen om me heen) zijn ze niet enorm ofzo.
Bedankt Sorro, die winkel is een steenworp van mijn opleiding, dat is een keer leuk als ik vroeg klaar ben
Gowlan schreef:ierusju schreef:[ [url=m/b1FoRG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik sta wat ongenakkelijk, maar naar mijn idee (en mensen om me heen) zijn ze niet enorm ofzo.
Bedankt Sorro, die winkel is een steenworp van mijn opleiding, dat is een keer leuk als ik vroeg klaar ben
Ze zijn echt wel groot, hangen ze mogelijk ook?
Dat kan ook klachten geven.
Bij mij hingen ze bijna niet en waren ze nog niet eens zó groot, maar wat een verademing nu.
In ieder geval is een goed passende BH zeker noodzaak!
ierusju schreef:Dank je voor het delen van je ervaring Gowlan. Ik heb gelukkig een hele lieve en begripvolle huisarts
Ik heb ook al een aantal pb's ontvangen met ervaringen, ook daarvoor bedankt iedereen.
Ik merk ook wel dat er toch een klein taboe op rust, omdat veel mensen ook maar vinden dat je er blij mee moet zijn, want zij zouden ook wel wat meer willen hebben.
Tink89 schreef:65H is zeker wel te vinden, die maat had ik ook voor ik zwanger werd. Ik ken winkels in Breda en tilburg die het verkopen en online is het ook makkelijk te vinden...
Gowlan schreef:ierusju schreef:Dank je voor het delen van je ervaring Gowlan. Ik heb gelukkig een hele lieve en begripvolle huisarts
Ik heb ook al een aantal pb's ontvangen met ervaringen, ook daarvoor bedankt iedereen.
Ik merk ook wel dat er toch een klein taboe op rust, omdat veel mensen ook maar vinden dat je er blij mee moet zijn, want zij zouden ook wel wat meer willen hebben.
Toevallig had ik het deze week met mijn manueel therapeut erover, die ik dus al sinds maart niet meer heb hoeven bezoeken (en waar ik nu voor een ander probleem heen moest haha). Hij zei dat het niet zijn expertise was en er ook echt een soort taboe op rust waardoor hij er zelf in principe nooit over zou beginnen.
Maar het taboe doorbreken is soms wel belangrijk, mensen weten soms niet eens dat dit tot de mogelijkheden behoort om van je klachten af te komen gewoon domweg omdat er niet over gesproken wordt.
En ik was totaal niet ontevreden met mijn borsten voor de operatie, omdat het zogezegd inderdaad bij mij hoorde.. Maar ik ben er nu net zo blij mee, kan me zelfs slecht heugen hoe het hiervoor was, tot ik een foto zie en denk ohja wooow..
ierusju schreef:Gowlan schreef:Toevallig had ik het deze week met mijn manueel therapeut erover, die ik dus al sinds maart niet meer heb hoeven bezoeken (en waar ik nu voor een ander probleem heen moest haha). Hij zei dat het niet zijn expertise was en er ook echt een soort taboe op rust waardoor hij er zelf in principe nooit over zou beginnen.
Maar het taboe doorbreken is soms wel belangrijk, mensen weten soms niet eens dat dit tot de mogelijkheden behoort om van je klachten af te komen gewoon domweg omdat er niet over gesproken wordt.
En ik was totaal niet ontevreden met mijn borsten voor de operatie, omdat het zogezegd inderdaad bij mij hoorde.. Maar ik ben er nu net zo blij mee, kan me zelfs slecht heugen hoe het hiervoor was, tot ik een foto zie en denk ohja wooow..
Nou ik heb wel een tijdje bij de fysio gelopen voor dry needeling voor mijn schouders en nek. Maar het had weinig tot geen resultaat.
Maar op de vraag of er zelf wat aan kon doen om het te voorkomen, kwam ze met een paar oefeningen, maar niet met wat de eventuele oorzaak zou zijn. Dus zij zegt ook dat ze de oorzaak niet weet...