Lippen opvullen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 21:42

enamorada schreef:
Ik ga morgen de praktijk (waar velvetblack ook heengaat) een mail sturen voor een adviesconsult :)

Meningen zijn natuurlijk altijd welkom, maar ik vind veel van de reacties naar Rocky echt heel onvriendelijk :n Kunnen we het gezellig houden? Zou het heel jammer vinden om hier geen tips en ervaringen meer te kunnen vragen en mijn 'weg er naartoe' niet meer hier te kunnen posten.

Spuit 11 ;) :D

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 21:59

Haha ik ben 28, nooit gepest en nu integendeel ook zeer zeker niet.

Ik ben blij dat er middelen bestaan om wat aan je zelf te laten doen als je vind dat je daar mooier van wordt.

Als iemand zijn haar van blond naar zwart verft, wordt daar niks over gezegd.

Dus ach ik neem de opmerkingen met een korreltje zout, het is mijn lijf, mijn keuzes. Zoveel mensen zoveel meningen, gelukkig is niet iedereen t zelfde anders zou het wel heel saai zijn.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 22:02

Kahawa schreef:
rockey schreef:
[ [url=m/NrFEs4.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/iJOMxn.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik laat mijn lippen ook al 3 jaar opvullen, zo gebruik ik ook botox.

Ik ga naar een arts in best, vlakbij eindhoven.

de een vind het mooi, de ander vind het lelijk, mij maakt het niet uit wat mensen er van vinden, ik doe het omdat ik het zelf mooi vind.

wel vind ik het dus super zeer doen haha aan de ene kant fijn, anders zat ik er nog vaker ;) Ik heb ook altijd eerst verdovingsspuiten nodig, met enkel verdovingscreme werkt het niet bij mij.

ik mag 31 maart weer *\o/*

Gebruik je permanente fillers of niet? Aka, als je een tijdje niks laat inspuiten keert het weer terug in oorspronkelijke staat?

Permanente fillers is zo uit de tijd! Dat wordt eigenlijk echt nooit meer gedaan, echt een rotzooi. Ik ga om de ongeveer 4/5 maanden terug, omdat ik wil dat het niet weer helemaal terug loopt en je een laagje opbouwt zeg maar. Ga ik nu niet meer terug, ziet niemand er niks meer van over een aantal maanden, maar dat is met Botox exact zo.

Succes elke morgen!

En TS jij ook veel succes!

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Re: Lippen opvullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 22:03

Permanente fillers zijn verboden.

Jamiejoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 22:18

enamorada schreef:
Ik ga morgen de praktijk (waar velvetblack ook heengaat) een mail sturen voor een adviesconsult :)

Meningen zijn natuurlijk altijd welkom, maar ik vind veel van de reacties naar Rocky echt heel onvriendelijk :n Kunnen we het gezellig houden? Zou het heel jammer vinden om hier geen tips en ervaringen meer te kunnen vragen en mijn 'weg er naartoe' niet meer hier te kunnen posten.

Spannend ben benieuwd! Veel succes

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 23:52

Het kapselt wel een beetje in heb ik het idee. Hoe meer je het bijwerkt hoe langer het blijft zitten. Een collega van me heeft het vaak bij laten werken en hoef nu maar 1x in het jaar terug omdat ze vol blijven. Ligt weer per persoon anders ook denk ik.

Morris

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 08:02

Haha Rocky,...ik hoopte dat het niet jou was die op de foto staat.
Maar als je het dus echt bent, sorry, maar je loopt echt voor schut.
Stiekum ben ik wel benieuwd hoe je dit gaat onderhouden, eens is de rek eruit.

Anyway, doe wat je niet laten kan. Maar mijn persoonlijke mening is wel duidelijk denk ik.

Hihi...ik moet er ook wel om lachen...omg....haha

Edit: als je tien mensen op straat vraagt wat ze van je vinden. Dan zijn er minstens 8, zo niet 9, die jou aanpassingen niet mooi en aantrekkelijk vinden.
Je trekt een bepaalde (doel)groep aan vrees ik, bij de mannen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 08:14

Afbeelding

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-17 08:27

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 08:29

Don't say nothing at all?? :+

Anyway; iemand vroeg, waarom wel haren verven,extensions of piercings? Voor mij ligt de grens bij invasief. Ik ga mijn lijf niet invasief behandelen zolang het gezond is.
Al doe ik haar verven ook niet, ik vind mijn eigen kleur wel leuk :') maar daar sta ik absoluut niet negatief tegenover. Invasieve behandelingen zonder medische noodzaak wel :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 08:31

-
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 15-02-22 20:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 09:00

Morris schreef:

Anyway, doe wat je niet laten kan. Maar mijn persoonlijke mening is wel duidelijk denk ik.

Edit: als je tien mensen op straat vraagt wat ze van je vinden. Dan zijn er minstens 8, zo niet 9, die jou aanpassingen niet mooi en aantrekkelijk vinden.

Voel je je nu een lekkere internetheld? Of zou je dit in real life ook zo zeggen?

Gelukkig is innerlijk nog steeds belangrijker dan het uiterlijk, waar Rocky alles goed op pakt klink jij super oppervlakkig.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 09:03

Precies jouw persoonlijke mening, en nogmaals ik ben er echt onwijs blij mee, ik kan ook niet wachten om in maart terug te gaan, maar eerst laat ik mijn wenkbrauwen nog even permanent make uppen haha ik krijg juist alleen maar normale positieve reacties en nee die mensen zijn echt wel eerlijk tegen me. Wie weet draag jij wel kleding wat absoluut mijn stijl niet is, so be it, dan loop jij toch ook niet voorschut? want jij vind het mooi. nogmaals lieve schat, dat jij het niet mooi vind , prima, ik wil dit en voel me er goed bij en als jij met een grote boog Om me heen wil lopen , graag, dan loop je me ook zeker niet in de weg.

Goede morgen!

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 09:06

rockey schreef:
Precies jouw persoonlijke mening, en nogmaals ik ben er echt onwijs blij mee, ik kan ook niet wachten om in maart terug te gaan, maar eerst laat ik mijn wenkbrauwen nog even permanent make uppen haha ik krijg juist alleen maar normale positieve reacties en nee die mensen zijn echt wel eerlijk tegen me. Wie weet draag jij wel kleding wat absoluut mijn stijl niet is, so be it, dan loop jij toch ook niet voorschut? want jij vind het mooi. nogmaals lieve schat, dat jij het niet mooi vind , prima, ik wil dit en voel me er goed bij en als jij met een grote boog Om me heen wil lopen , graag, dan loop je me ook zeker niet in de weg.

Goede morgen!

Ik ben blij dat je, je niet van je stuk laat brengen door de afwijzende en negatieve reacties. Ik ben blij voor je dat je hebt gevonden wat jou gelukkig maakt.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 09:09

Ach er is niks zo makkelijk om snel een mening / reactie over iemand te geven achter je schermpje , dat is het hele verrotte aan social media. Ik hecht veel meer waarde aan mensen met hun mening die mij ook persoonlijk kennen.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 09:44

lieve meiden (ja ik heb nog steeds geen hekel aan iemand hier ;) )

ik trek me terug uit dit topic, en nee dat is niet omdat ik nu met een burn-out thuis zit vanwege sommige reacties.

Maar wel omdat ik het jammer zou vinden als TS haar topic direct op slot gaat omdat er niet naar de regels van de Mods wordt geluisterd.

aan TS, meid, zoek foto's van meiden op internet op , van wat jij mooie lippen vind. ga er mee naar een goede arts, laat deze foto's zien, hij zal je vertellen of dit bij je past en of dit ook daadwerkelijk haalbaar is. zoals je ziet, elke en ik hebben dezelfde arts en toch 2 totaal verschillende monden. iedereen begint natuurlijk ook al met verschillende monden, maar ik heb foto's laten zien met echt volume en dan kan hij daar ook weer een andere filler voor gebruiken om dat resultaat te behalen. er zijn ook zoveel technieken om de fillers in te spuiten, maar dat ziet een goede arts als jij foto's mee brengt van wat je mooi vind , welke techniek hij moet toepassen.

fijne dag allemaal en succes TS en jij vanavond Elke.

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 09:45

Iedereen moet doen wat hij of zij graag wilt of ziet.

Nu, als ik rock op straat zou tegenkomen zou ik toch 2 keer moeten kijken en niet in de positieve zin.
Maar daar kiest ze ook zelf voor, Denk dat ze zelf goed genoeg weet dat het extravagante is en dat je daarmee opvalt. Als je er voor zoiets kiest, dan weet je dat je commentaar kan verwachten.

Langs de andere kant, zullen er ook wel mensen geschrokken zijn van mijn natuurlijke lelijkheid en daar hun gedachten over hebben.
Enkel heb ik daar niet voor gekozen.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 10:06

Morris schreef:

Zet nou eerst eens een foto van jezelf in je profiel zodat we daar ook naar kunnen kijken. Anoniem is zó makkelijk.

Leven en laten leven.

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 10:34

Morris schreef:

Wat een walgelijke manier van reageren heb jij

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 10:44

Ik denk toch zeker wel dat je enigszins rekening moet houden met de maatschappij in dit soort dingen. Voor veel branches is representativiteit van belang en extreem opgevulde lippen en allerlei andere correcties passen daar vaak niet in. Uiteraard doen waar je zelf gelukkig van wordt, maar het kan wel invloed hebben op je baankansen als je een maatje meer neemt.

Zoals het eerste voorbeeld hier in het topic vind ik het wel erg mooi als je zelf niet gezegend bent met volle lippen :j .

Anke_Amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 11:42

Morris schreef:

Morris bewijst maar weer eens dat schoonheid van binnen ook niet van zelf spreekt, wat een vervelende opmerkingen maak jij zeg!

Iedereen moet doen wat ie zelf fijn vindt, mening mag je zeker geven, maar zoals Morris dit doet :n heel lelijk

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 11:45

Rockey wat top dat je zo reageert! Snap niet dat mensen niet even nadenken voor ze iets (kwetsend) zeggen.

TS, ik ben heel benieuwd hoe het gaat straks!

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 11:47

Morris schreef:

Gelukkig is uiterlijk te verbouwen, helaas voor jou; innerlijk niet.

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 12:04

Morris reageerde inderdaad niet zo netjes, maar ze haalt wel een goeie aan waar ik eigenlijk nu wel nieuwsgierig naar ben. Als je zo ver gaat als Rocky of nog verder (sorry Rocky, gezien jouw foto's in het topic staan ben jij het beste voorbeeld even ;) ) en je besluit te stoppen en geen injecties meer te nemen. Hoe komen je lippen er dan uit te zien nadat de fillers zijn geslonken? Hoewel lippen natuurlijk behoorlijk rekbaar zijn, denk ik dat daar ook een grens in zit. Zeker als je wat ouder word.

Kun je dan nog helemaal terug naar natuurlijk, of gaat dit er vreemd uit zien doordat je te veel huid hebt? Gewone pure nieuwsgierigheid dit :)

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-17 14:11

http://drhelgavandenelzen.nl/2012/02/co ... e-fillers/

Dit item gaat over fillers. En dat ze niet zo veilig zijn als wordt beweerd. Over fillers waarvan we dachten dat ze safe waren maar op de langere termijn niet bleken te zijn. Dat zelfde verhaal kan natuurlijk ook aan de hand zijn met de huidige fillers.