Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElineS schreef:Ik ben er geen fan van, maar vind het wel knap, dat wel, en ik kijk ook wel naar looks voor inspiratie en technieken, maar dan zet ik het wat minder aan bijvoorbeeld, dan hun. Maar de technieken die je nodig hebt voor zulke looks zijn goede technieken om te kennen/leren.
Melati_vS schreef:Dankje Elke, ga ik volgende keer eens op letten!![]()
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wel hou van de "instagram makeup". Ik ga ook zo naar buiten maar 9 van de 10x ga ik lekker met een blote billen gezicht de deur uit. Teveel gedoe voor in de ochtend...
Quiir schreef:Melati_vS schreef:Dankje Elke, ga ik volgende keer eens op letten!![]()
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wel hou van de "instagram makeup". Ik ga ook zo naar buiten maar 9 van de 10x ga ik lekker met een blote billen gezicht de deur uit. Teveel gedoe voor in de ochtend...
Ja precies, naar school ga ik over het algemeen ook gewoon zonder, maar als ik dan even tijd heb vind ik het gewoon heel leuk om te doen.
Met:
[ [url=m/nN4P37.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zonder:
[ [url=m/bTdx0U.jpg]Afbeelding[/url] ]
Moet wel eerlijk bekennen dat deze fotos natuurlijk voor de "mooi" waren gemaakt dus incl angles die meer "flattering" zijn voor mijn gezicht. Daarbij ben ik geen fan van de zonder makeup foto omdat het er heel nep uit ziet maar had even niks anders haha
ElineS schreef:Welkom nieuwe mensen!_Yasmine_ schreef:Eight, prachtige wimpers, ik vind het persoonlijk juist heel erg mooi dat het nog natuurlijk oogt![]()
Shizzel, die goudkleur vind ik echt heel erg leuk bij je staan
benthevigox, ik had wel gespiekt, oeps! Nette look!
[ [url=m/BJUza3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PAL5aT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier vandaag een paarse centerparcs lookVanmiddag duik ik het zwembad in, dus het moet er of heel erg makkelijk af met water OF niet af te krijgen in water
![]()
Dus maar een tussenweg, als het goed is hoeft alleen de lipstick er van tevoren af.
Leuke look! Maar heb je nou zo'n egaal huidje of is het de filter/verzachter van je mobiel?![]()
velvetblack schreef:Mondy schreef:Met je make-up ben je net zoals zoveel en zonder vind ik je juist een heel mooi opvallend gezicht hebben.
Mooi gezegd mondy, je haalt de woorden uit mijn mond.
Meer je gezichtje omarmen ipv veranderen in een vlog face
_Friemel schreef:Nee hij was nog wel ff geldig maar ik had nu iets voor m'n wenkbrauwen nodig. Anders anastasia moeten kopen van 30 euro terwijl m'n wenkbrauwen in maart gedaan worden... en had ook nog donkerbruine lippotlood nodig, dan kan ik hem net zo goed op maken
Jans schreef:Heeft er hier iemand al enig idee wanneer FiF weer ergens op voorraad komt of zijn jullie net zo onwetend als ik?
Ik vind de insta-looks tof, zou het ook best willen leren / keertje willen zien, maar hou het zelf graag wat simpeler. Volgens mij zie ik er niet uit als ik bijvoorbeeld mijn wenkbrauwen zo groot zou maken![]()
En wat betreft vloggers, ik vond toen ik net in deze topics kwam kijken Nikki wel leuk, maar nu vind ik haar eigenlijk too much, beetje richting het dragqueen achtige zoals Jeffree Star zegmaar. Heb ook nog niet echt nu een vlogger gevonden die wat meer past bij hoe en wat. Ik kijk veel liever hier naar de plaatjes