[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 18:54

Elke gebruik jij wel eens onder wimpers? :) en heb je daar toevallig een foto van?

Quiir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 18:55

Hey hey, ik kom me ook ff melden. Ik ben Quirine, 15 jaar oud en ja, om heel eerlijk te zijn, wel fan van de 'instagram looks.' Niet omdat ik op die en die wil lijken, maar gewoon puur omdat ik het zelf leuk vind. :) Ik zal straks even een foto erbij doen met en zonder makeup als ik wat kan vinden :)

Mlt94

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 19:02

Dankje Elke, ga ik volgende keer eens op letten! :)

Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wel hou van de "instagram makeup". Ik ga ook zo naar buiten maar 9 van de 10x ga ik lekker met een blote billen gezicht de deur uit. Teveel gedoe voor in de ochtend...

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 19:03

Ik ben er geen fan van, maar vind het wel knap, dat wel, en ik kijk ook wel naar looks voor inspiratie en technieken, maar dan zet ik het wat minder aan bijvoorbeeld, dan hun. Maar de technieken die je nodig hebt voor zulke looks zijn goede technieken om te kennen/leren.

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 19:08

ElineS schreef:
Ik ben er geen fan van, maar vind het wel knap, dat wel, en ik kijk ook wel naar looks voor inspiratie en technieken, maar dan zet ik het wat minder aan bijvoorbeeld, dan hun. Maar de technieken die je nodig hebt voor zulke looks zijn goede technieken om te kennen/leren.

Hahah precies dit! Had ik de 'instagram skills' maar. Niet dat ik dan ook zulke over de top looks ging maken maar het is zeker knap wat ze kunnen!

Nu er trouwens zo veel nieuwe (jonge) mensen in het topic zijn gekomen heb ik wel een vraagje.
Zelf ben ik zeventien en ben ik pas sinds een klein jaartje into make up. Sindsdien heb ik echt een hele collectie opgebouwd. Eerst vooral goedkope drogisterij make up maar ik begin nu steeds meer duurdere make up aan te schaffen (Mac, The Balm, Zoeva etc.) Maar hoe zit dat met jullie want ik zie op YouTube veel meiden van rond de 14/15 met meer mac producten dan menig volwassene. :P Is dat tegenwoordig wel normaal of toch niet? Haha

Quiir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 19:09

Melati_vS schreef:

Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wel hou van de "instagram makeup". Ik ga ook zo naar buiten maar 9 van de 10x ga ik lekker met een blote billen gezicht de deur uit. Teveel gedoe voor in de ochtend...

Ja precies, naar school ga ik over het algemeen ook gewoon zonder, maar als ik dan even tijd heb vind ik het gewoon heel leuk om te doen.

Met:
Afbeelding

Zonder:
Afbeelding

Moet wel eerlijk bekennen dat deze fotos natuurlijk voor de "mooi" waren gemaakt dus incl angles die meer "flattering" zijn voor mijn gezicht. Daarbij ben ik geen fan van de zonder makeup foto omdat het er heel nep uit ziet maar had even niks anders haha

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 19:13

Mooi quiir, je hebt van jezelf ook hele mooie lippen!

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 19:17

Ik vind alles echt heel mooi aan de make-up, behalve de wenkbrauwen. Dat vind ik te zwaar. Ik vind de 'kale' wenkbrauw mooier bij je staan.

Maar idd, op je lippen ben ik wel verdomd jaloers :P

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 19:18

Godver ja ik ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 19:27

Ik wil er ook wel uit zien als die instagram looks, maar ik zie er dan altijd uit als een dragqueen als ik dat probeer :')

Eline, leuk je weer terug te zien. Die kleur is mooi op je ogen.

Wat een boel nieuwe mensen hier,hallo allemaal!

Melati, die mettalic ziet er toch wel vet uit. Vind het hier ook veel minder storend dat je hem over je liprand hebt gekleurd. Wat heb je op je ogen, Fif toevallig?

Leeftijd, ik vind het leuk als jonge meiden een beetje spelen met make-up, maar het moet nog niet te gek. Ik vind dat je make-up idd moet gebruiken om je goede punten te benadrukken, en niet als masker.

JKiya, zie dat jij ook Ofra Miami fever hebt, geeft die van jou ook af?

Ingridxxs, ik zou geen lijntje onder je ogen doen, tenminste niet met zwarte eyeliner, maar lekker gaan spelen met oogschaduw. Ik heb ook lichte ogen, maar gebruik bijna nooit eyeliner, want je kunt dat met oogschaduw ook mooi krijgen. Wel idd een hele mooie lipkleur, jammer dat je niet meer weet welke het is.

Melani, die lipstick staat je super hoor!

Zo Quir, ook ik ben wel een beetje jaloers op je lippen. Ook ik vind je wenkies te heftig, vind idd de natuurlijke mooier. Maar verder vind ik je look erg mooi hoor!

Hebben jullie dat ook, dat als je eenmaal falsies op hebt gehad, je ze elke keer wil doen? Had ze zaterdag op, en nu wil ik ze elke keer op :P Zaterag ging het op doen ook al makkelijk.

Hier mn ooglook, alleen nog zonder liquid.

Afbeelding

Afbeelding

Kreeg ook de tip om mn wenkbrauwen wat rechter te tekenen, vols mij is dat wel aardig gelukt.

Afbeelding

Ik baal nog steeds van de foto's, iedere keer denk ik potver want de look ziet er veel mooier uit dan op de foto _O-

Mlt94

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 19:33

Dankje joolien! Ik heb twee palettes van Sleek gebruikt voor m'n ogen.

Quiir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 19:36

Heel erg bedankt allemaal :) En ja, wat wenkbrauwen betreft, ieder zijn eigen smaak. Ben ook zeker niet onzeker zonder m'n dikke wenkbrauwen hoor, vind het zelf gewoon mooier wanneer ik full face ga haha. En falsies, oh wat ben ik daar gek op. Doe ze alleen op naar feesten maar dan toch, het liefst zou ik ze elke dag dragen. Merk nu ook dat op m'n fotos je nogal een kleur verschil ziet, dat is omdat ik net 2 weken in thailand ben geweest en dus een donkerdere tint nodig had haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 20:01

Quiir ik vind je wenkies prachtig. Ik hou wel van volle, donkere wenkbrauwen dus dit is helemaal mijn ding.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 20:04

Quiir schreef:
Melati_vS schreef:

Ja precies, naar school ga ik over het algemeen ook gewoon zonder, maar als ik dan even tijd heb vind ik het gewoon heel leuk om te doen.

Met:
[ [url=m/nN4P37.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zonder:
[ [url=m/bTdx0U.jpg]Afbeelding[/url] ]

Moet wel eerlijk bekennen dat deze fotos natuurlijk voor de "mooi" waren gemaakt dus incl angles die meer "flattering" zijn voor mijn gezicht. Daarbij ben ik geen fan van de zonder makeup foto omdat het er heel nep uit ziet maar had even niks anders haha

Meid, je hebt skillz! Toch vind ik je met de naturel look knapper (en dat zeg ik niet snel want ik leef make up). Ik vind je contour wat laag zitten en dat maakt je wang wat raar van vorm. Dat is sonde, want je natuurlijke contour is al mooi genoeg. Ik zou hem dus iets minder breed maken. Je ooglook is (ondanks de insta look) erg mooi.

Nice jolien, je gaat vooruit! Deze kleuren staan je mooi

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 20:16

ElineS schreef:
Welkom nieuwe mensen!

_Yasmine_ schreef:
Eight, prachtige wimpers, ik vind het persoonlijk juist heel erg mooi dat het nog natuurlijk oogt :j
Shizzel, die goudkleur vind ik echt heel erg leuk bij je staan
benthevigox, ik had wel gespiekt, oeps! Nette look!

[ [url=m/BJUza3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PAL5aT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hier vandaag een paarse centerparcs look :o Vanmiddag duik ik het zwembad in, dus het moet er of heel erg makkelijk af met water OF niet af te krijgen in water :Y)
Dus maar een tussenweg, als het goed is hoeft alleen de lipstick er van tevoren af.

Leuke look! Maar heb je nou zo'n egaal huidje of is het de filter/verzachter van je mobiel? :D

Wel een redelijk neutrale huid, maar met foundation een tikkie vals gespeeld, blush om het neutrale weer te compenseren! Zonder spul zie ik eruit als een zieke vaatdoek

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 20:18

Quir mooie make-up look ! Maar ook hier iemand die je zonder make-up echt ontzettend mooi vind. Met je make-up ben je net zoals zoveel en zonder vind ik je juist een heel mooi opvallend gezicht hebben :j

Joolien dit is je beste ooglook tot nu toe ! Ontzettend mooi sprekend voor je ogen.

Qua instagram looks. Ik vind het heel knap en zou best eens voor de lol willen zien wat er van mij gemaakt kan worden als iemand dat zou willen doen. Maar voor altijd lijkt t me niks.
Die nikkie vind ik qua Full face daarom niks. Het is te nep/plastic fantastic voor mijn gevoel.
Dan liever een mooie Full face zoals ik hier voorbij zie komen van jullie <3
Laatst bijgewerkt door Mondy op 09-01-17 20:30, in het totaal 1 keer bewerkt

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 20:22

Mondy schreef:
Met je make-up ben je net zoals zoveel en zonder vind ik je juist een heel mooi opvallend gezicht hebben :j .

Mooi gezegd mondy, je haalt de woorden uit mijn mond.
Meer je gezichtje omarmen ipv veranderen in een vlog face

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 20:35

velvetblack schreef:
Mondy schreef:
Met je make-up ben je net zoals zoveel en zonder vind ik je juist een heel mooi opvallend gezicht hebben :j .

Mooi gezegd mondy, je haalt de woorden uit mijn mond.
Meer je gezichtje omarmen ipv veranderen in een vlog face

Amen!

Ik m'n ici bon opmaken maar ik kon maar niets vinden... heb wel de brow beater gekocht omdat ik anders voor 2 maanden een nieuwe anastasia moet kopen... ik overleef t wel even met deze.. maar goed was een bon van 50 euro en boven de 60 euro kreeg je 15 euro korting weer, dus ik heb een palette van only you erbij gedaan, kon geen reviews vinden dus ben heeeeel benieuwd :') en nog wat maskers en een donkerbruine lippotlood van clinique geloof ik

Ik moest gewoon moeite doen om m'n wagentje vol te krijgen :') wel leuk, voor 65 euro geshopt en alles gratis gekregen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 20:46

Thanks Elke. Zonde dus dat de kleur niet helemaal mooi uit komt, want het is namelijk een bruintint met blauwe shimmer erin, gaf echt een gaaf effect. Maar de foto killt dat natuurlijjk helemaal :')
Zit ook in het Morphe taupe palette. Erg gave kleur is dat :D

Afbeelding

Afbeelding

Vind je dat niet zonde Friemel? :P Of moest je hem opmaken?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 20:59

Nee hij was nog wel ff geldig maar ik had nu iets voor m'n wenkbrauwen nodig. Anders anastasia moeten kopen van 30 euro terwijl m'n wenkbrauwen in maart gedaan worden... en had ook nog donkerbruine lippotlood nodig, dan kan ik hem net zo goed op maken :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 21:05

Heeft er hier iemand al enig idee wanneer FiF weer ergens op voorraad komt of zijn jullie net zo onwetend als ik?

Ik vind de insta-looks tof, zou het ook best willen leren / keertje willen zien, maar hou het zelf graag wat simpeler. Volgens mij zie ik er niet uit als ik bijvoorbeeld mijn wenkbrauwen zo groot zou maken :+

En wat betreft vloggers, ik vond toen ik net in deze topics kwam kijken Nikki wel leuk, maar nu vind ik haar eigenlijk too much, beetje richting het dragqueen achtige zoals Jeffree Star zegmaar. Heb ook nog niet echt nu een vlogger gevonden die wat meer past bij hoe en wat. Ik kijk veel liever hier naar de plaatjes <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 21:07

_Friemel schreef:
Nee hij was nog wel ff geldig maar ik had nu iets voor m'n wenkbrauwen nodig. Anders anastasia moeten kopen van 30 euro terwijl m'n wenkbrauwen in maart gedaan worden... en had ook nog donkerbruine lippotlood nodig, dan kan ik hem net zo goed op maken :D

Oh zo, ja snap ik. :D Heb zaterdag de anastasia van Liselot gebruikt en was er wel erg tevreden over, dus ga m ook maar aanschaffen.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 21:18

Ja anastasia is wat mij betreft echt nr 1! Diverse dupes geprobeerd maar anastasia springt er echt uit. Ook beter dan de brow beater van UD maar het moet wel lukken, we make it work :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 21:25

Jans schreef:
Heeft er hier iemand al enig idee wanneer FiF weer ergens op voorraad komt of zijn jullie net zo onwetend als ik?

Ik vind de insta-looks tof, zou het ook best willen leren / keertje willen zien, maar hou het zelf graag wat simpeler. Volgens mij zie ik er niet uit als ik bijvoorbeeld mijn wenkbrauwen zo groot zou maken :+

En wat betreft vloggers, ik vond toen ik net in deze topics kwam kijken Nikki wel leuk, maar nu vind ik haar eigenlijk too much, beetje richting het dragqueen achtige zoals Jeffree Star zegmaar. Heb ook nog niet echt nu een vlogger gevonden die wat meer past bij hoe en wat. Ik kijk veel liever hier naar de plaatjes <3

Trouwens over vloggers oid, vind ik Kathleen Lights wel mooie looks hebben. Heb niet superveel van haar gezien, maar zijn meestal wel draagbare looks vind ik.
Afbeelding

Berriepi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 21:26

Stille meelezer hier! Ik geniet van jullie looks! En van jullie schaamteloosheid om alles zo open bloot neer te zetten!
Ik ben nu in de sportschool, dus niet iets uploaden is niet zo charmant :o
Maar als ik binnekort mn moed bij elkaar geschraapt heb, wie weet... :')