Maar ook hier groei je mss door de fase heen. Ik begon de cyclus bij te houden en betrapte dat ik er steeds meer mee bezig was. Maar ook hier werd ik niet gelukkiger op. Ik kapte ermee, op deze manier wil ik niet zwanger worden. De natuur gunt het me of niet. Het maakte me eigenlijk niet meer zo uit. Ik heb zo ook een te gek leven. (ben btw 35jaar ) 2 maanden later :-D zwanger.
Ik weet zelfs dat ik tegen me moeder zei. Hoe kan iemand hier nu zo bewust voor kiezen. Wij kiezen er ook bewust voor, maar er zijn vrouwen die wild worden bij de gedachte om zwanger te zijn. Ik heb niet veel kwalen achter de rug. Maar dat ik nu sta te springen??? nee. Bij het horen van het hartje... je ziet al die mensen op TV huilen. Ik dacht; zet dat geluid uit!.. werkelijk ik werd overspoeld door zorgen. Horde ik wel of geen ruis? Gek werd ik ervan.
Nu zijn we 17 weken verder. Het kindje is kwa DNA kerngezond en we krijgen een meisje :-D Ik ben ook mezelf weer. Heb nog een aantal wedstrijden gereden (met winst

Als as moeder ben ik nog erg nuchter, maar je groeit er vanzelf in mee. Je gaat dingen regelen en je leeft uiteindelijk naar de 20 weken echo toe. Als iemand zegt, geniet ervan dan denk ik nog steeds HOU JE BEK.. sorry, wat is hier nou genieten aan? Je hele hormoon ligt in diggele, je word dik, je figuur ziet er niet ui. De hele dag zit je aan de tieten te krabben (leuk als je in een winkel staat) je stoelgang zit overhoop en je kan wel 3x per dag je onderbroek verwisselen.
Soms word het me gewoon te veel. Het zijn gelukkig maar een paar dagen en dan spring ik thuis weer rond alsof er niets is gebeurd. Ik denk dat ik haar nu enkele x'ren gevoeld heb. Dat is idd heel intiem, want alleen jij kan het voelen en ik baal als het stopt.
1 ding.. plannen maken, wanneer hoe enz. STOP daarmee. een kindje maakt geen plannen