Booooo schreef:Vertrekken!
4 jaar geleden ging ik samen wonen met mijn ex. Na 1 jaar stond het huis te koop![]()
Ik leek Assepoester wel.. Savonds huilend de was ophangen omdat ik gewoon gebroken was, meneer die kwam aanlopen en vervolgens begint te lachen en zegt dat ik mij aanstel.
's zomers mij alleen onkruid laten plukken, en hij lang leve de lol zwemmen met zijn vrienden.
Ik heb toen voor mijzelf gekozen en beste keus ooit!![]()
Woon nu sinds vrijdag samen met mijn man. Hij is Turks (woont net 2 maanden in NL), en start maandag met werken. Hij is nu dus overdag thuis. Wij (nja ik had hem al) hebben een hond en geen kleintje ook. Hij wilt de hond liever niet in huis omdat ze dat daar niet gewend zijn en het niet rein is. Hond woont nu gewoon in huis, meneer gaat hem uit zichzelf uitlaten.
Ik kook meestal uit het werk, hij doet daarna de afwas en afdrogen. Loopt 's avonds nog 2x mee de hond uitlaten zodat ik niet alleen in het donker over straat hoef. Hij stofzuigert etc. ik heb niks te klagen, en zie nu dat het ook veel anders kan. (Gelukkig wonen mijn schoonouders in Turkije).
Plus dat turkse mannen er nou niet echt bekend om staan om schoonmaak klusjes te doen etc., vooral niet omdat hij hier niet is opgegroeid.
Ik zou echt een goed gesprek met hem aan gaan, en vertellen dat je er anders klaar mee bent. Kies voor je eigen geluk.
Ik moet zeggen dat je dan echt geluk hebt. Naja ik hoor dan ook alleen de slechte verhalen over Turkse vriendjes. De vrouwen met een Turkse man die wel wat in huis doen hoor je natuurlijk niet klagen..