Zucht ... beenwerk is nog mijn grootste probleem
Thanks voor de tip van de NTB site .
Zal daar eens gaan kijken , een duathlon zou ik ook een keer leuk vinden .
Vanavond een heerlijke training gehad , was ook perfect loopweer .
We zijn naar het park gelopen , aldaar meteen gestart . We moesten 45 minuten lopen , daarvan ieder 4 minuten op 70/80% van max HF , dan 1 minuut op 80/90% van max HF . Daarna terug uitgelopen na de sportschool .
Morgen een rustdag .
Woensdag hardloop training
Donderdag core
Vrijdag zwemmen
Zaterdag 09:30 MTB
Eerste kerstdag niets
Tweede kerstdag de keus tussen core en spinning of zwemmen .
@Welshfan ... dat maakt het trainen voor een triathlon zo verslavend ... met de juiste training maak je al snel progressie .
Dat is gaaf ... en vooral het beste uit jezelf te halen . Mentaal ook sterker te worden , aan je grens gaan .
Lastig met je shinsplint ... heb er geen ervaring mee .

Ja in het zwembad kan ik aardig kilometers vreten. Vanochtend ook weer 3k op de teller erbij.
training gaat hier gewoon door ha ha , heb ook niets anders te doen .
maken .

120 om precies te zijn. Ik heb een horloge die het voor mij bij houdt gelukkig. Ook de V800 met hartslagband overigens.
intervaltraining is gewoon niet mijn hobby
Heb de paarden een tijd heel bewust op een laag pitje gehad ook ivm studie maar daar werd ik ook niet gelukkiger van. Nu dus weer aan het rijden (en ambities om daar ook wedstrijden weer op te gaan pakken) maar dat wil ik ook goed doen. En het hardlopen moet ook wel 3x per week om er enigszins iets aan te hebben. Dan het zwemmen nog en van het voorjaar het fietsen er ook weer bij. Soms vraag ik me wel af of ik wel goed wijs ben
.. ja