Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Wat de babyboomers aan vaccinaties hebben gehad is een fractie van wat de hedendaagse jonge aanwas krijgt. Overigens valt de babyboom generatie bij bosjes ten prooi aan kanker... een link tussen vaccinaties en de toename van kanker kan je ook niet uitsluiten.Citaat:Overigens lijdt het vaccinatieprogramma aan haar eigen succes. Doordat ziektes als polio zo goed als uitgeroeid zijn, kent de huidige generatie ouders deze ziekten niet meer en gaan we ineens twijfels hebben of we er nog wel tegen moeten vaccineren. En doordat de vaccinatiegraad nu zo hoog is, kunnen ongevaccineerden meegenieten van de kudde-immuniteit. En dat leidt weer tot sommigen die denken "Zie je nou wel. Ik word helemaal niet ziek als ik niet vaccineer".
Daarnaast is het vaccinatieprogramma nu al bijna 60 jaar actief. Dat betekent dat de volledige generatie aan babyboomers allemaal ziek, zwak, misselijk en autistisch zouden moeten zijn door de vaccinaties. Hoeveel volwassenen in jouw omgeving ken je die dagelijks klagen over hun 'vaccinatieschade'?
Citaat:Waarom vallen we dan niet met bosjes ten prooi aan Roodvonk? Dat was (ook?) een venijnige ziekte hoor, en helemaal zonder vaccinaties hebben we daar nu geen last meer van.
pmarena schreef:Waarom zou met de andere ziektes niet hetzelfde kunnen gebeuren als we niet zouden vaccineren?
pmarena schreef:Het ontstoren van medicatie daarvan vond ik dit wel een mooie omschrijving:Citaat:Door verstoringen kan het lichaam gifstoffen opslaan. Doordat het immuunsysteem in een soort "shock"toestand beland, niet weet wat het moet doen, gaat het stoffen opslaan.... het ontstoren, zorgt ervoor dat het lichaam weer wakker wordt gemaakt, de verstoringen worden opgelost, en hetgeen opgeslagen is, alsnog uit het lichaam verwijderd wordt.
Via bvb. supplementen kan je het lijf ontgiften maar soms is een meer specifieke aanpak nodig.
Soms is een sterke verdunning van de veroorzaker nodig om het lichaam tot ontgiften en herstellen te zetten. En dat gebeurt dus bij het ontstoren.
Nogmaals: ik vind het ook hele erge hocus pocus hoor met die potenties en korrels enzo, in theorie kan het natuurlijk niet werken gezien er niks meer van de originele stof overblijftMaar aan de andere kant heb je dan weer het geheugen van water dat ook wel super interessante materie is en er mee te maken kan hebben
Maar al met al: hoe ontzettend vaag en onbegrijpelijk het is..... kom je wederom bij de praktijk terecht waarin je super fijne ervaringen hoort van mensen die er blijkbaar echt mee geholpen zijn.
En dan zal het je aan je bips oxideren hoe het werkt, maar ben je er alleen maar heel blij mee dat je het ondanks je aanvankelijke scepsis toch geprobeerd hebt
En bij goede resultaten bij dieren en kleine kinderen is een placebo effect ook minder voor de hand liggend.
Citaat:De gepotentieerde vaccins die gebruikt worden hebben 4 verschillende potenties die in een vaste volgorde toegepast worden: eerst de 30K, dan de 200K, de MK (1000K) en tot slot de XMK (10.000K). Deze methode geeft fantastische resulaten.13 Door toediening van dit verdunde vaccin in de vorm van kleine korreltjes kan de vitaliteit weer hersteld worden. Het middel biedt een tegenkracht die precies overeenkomt met de oorspronkelijke verstorende kracht van het vaccin. Op deze manier kan het vaccin ontstoord worden.21
Dit ontstoren kan kort na de vaccinatie plaatsvinden, maar óók nog als de vaccinatie al lang(er) geleden gegeven is!
Magrathea schreef:pmarena, nogal logisch dat er nu minder mensen overlijden aan ziektes waartegen gevaccineerd wordt![]()
En even voor iedereen die beweert dat de mensen in de ziektepreventie alleen maar erin zitten voor het geld; echt, ik ben blij dat ik geen viroloog ben, want ik zou mijn diploma verscheuren en bij McDonalds gaan werkenIk ken genoeg mensen in de onderzoekswereld en zij bevestigen dat het gros van de mensen er toch echt in zit omdat ze mensen willen helpen. En dat de hoge mensen van de farmaceutische bedrijven veel geld verdienen - tja, ik zou in mijn bedrijf ook de beste mensen willen hebben, en ik zou ook na jarenlang studeren, promoveren en onderzoek niet ergens vrijwilligerswerk willen gaan doen voor 60 uur in de week
Goede mensen kosten nu eenmaal geld, en met een riant salaris kun je het je ook permitteren om alleen de allerbesten te kiezen.
Citaat:Bedenk je even: waarom is het normaal dat de auto's waarin we rijden, potentieel zeer dodelijke apparaten, waar we kinderen in stoppen, die dronken mensen kunnen besturen als ze dat willen (tot ze van de weg worden geplukt natuurlijk) niet half zo erg worden onderzocht door anti-prikkers als de vaccinaties waar we het hier over hebben?
Citaat:Wie van jullie heeft er voor het aankopen van een gezinsauto alle dummytests opgezocht van het merk? Het aantal ongevallen? Over het algemeen wordt er voornamelijk naar comfort, uiterlijk en betrouwbaarheid gekeken, en die laatste dan voornamelijk in de zin van "hoef ik hier niet elke week mee naar de garage". En dat terwijl er wel veel meer dan 4 tot 10 mensen per jaar overlijden in een auto-ongeluk dan aan de vaccinaties die bedoeld zijn om ons te beschermen
Citaat:Ik denk dat we hier nog wel eea terug van gaan zien. Ziektes als de mazelen, die bijna geheel uitgeroeid waren dankzij vaccins, zijn weer op hun retour. Over 20 jaar gaan we wel weer terugzien hoe belangrijk die kudde-immuniteit van ons nu eigenlijk is.
Citaat:Voor degenen die niet snappen wat nou het verschil is tussen een gevaccineerd kind (A) en een ongevaccineerd kind (B) : stel dat zowel A als B het mazelenvirus opvangen. A heeft dankzij de vaccinatie maar 1% kans om ziek te worden. B is niet gevaccineerd en heeft daardoor 50% kans om ziek te worden. (Die tweede is niet onderbouwd, maar een gokje, een mild gokje overigens, denk zelf dat de kans groter is.)
Citaat:De verschijnselen beginnen gemiddeld na 14 dagen, wanneer iemand ziek wordt. Vier dagen voor en vier dagen na die tijd is de drager besmettelijk. Bij A is de kans waarschijnlijk iets groter dan 1% dat het zover komt, het kan namelijk zo zijn dat je wel een paar dagen besmettelijk bent maar niet daadwerkelijk ziek wordt. Echter zullen de meesten voor die tijd al vrij zijn en helemaal niets merken van wat dan ook.
Dan B. Een flink grotere kans om het tot ziek worden, en dus ook een flinke kans dat het virus overleeft tot de besmettelijke periode, waarin het weer anderen kan besmetten. En met de kans om ziek te worden ook weer kans op andere complicaties zoals oorontsteking, longontsteking, hersenvliesontsteking en in 1 op 1000 gevallen permanente schade.
Citaat:Nu hoor ik u denken: maar 1 op 1000, dat is helemaal niet veel! Nee, zeker niet in een gebied waar mazelen bijna niet voorkomt. Gefeliciteerd, uw kind profiteert van de vaccinaties van anderen. Het is te hopen dat hij/zij er niet mee in aanraking komt als volwassene, want mazelen als volwassene is echt geen onschuldige natuurlijke kinderziekte. Duimen dat het allemaal goed gaat als deze trend zich voortzet.![]()
Er is hier volgens mij iemand op Bokt die kan getuigen dat mazelen als volwassene echt horror is. Haar moeder heeft ook spijt dat ze haar dochter niet gewoon die prikjes heeft laten halen.
pmarena schreef:verootjoo schreef:Tja... ik ben wel gevaccineerd en ook nooit ziek geweest. En met mij vele anderen.
En ook die kids profiteren van de hoge vaccinatiegraad waardoor die ziektes amper meer voorkomen. Maar wat zien we nu en straks met de tendens dat er niet meer gevaccineerd gaat worden? Die komen dan net zo hard terug...
Waarom vallen we dan niet met bosjes ten prooi aan Roodvonk? Dat was (ook?) een venijnige ziekte hoor, en helemaal zonder vaccinaties hebben we daar nu geen last meer van.
Waarom zou met de andere ziektes niet hetzelfde kunnen gebeuren als we niet zouden vaccineren?
Resistance schreef:Ik ben oprecht toch wel heel benieuwd of het Placebo effect iets toe zou kunnen voegen aan gezondheid.
Ze hebben het laatst namelijk ergens een test gedaan: op een school was een antenne geplaatst waarvan toen door een aantal ouders werd beweerd dat de straling ervan slecht voor de kinderen was. Al snel waren er een paar kinderen ziek, en dat groeide heel snel aan. Er ging echt dat verhaal rond dat dat door die straling kwam. Echter was de antenne helemaal niet aangesloten.Maar, de kinderen waren wel echt ziek.
Ik zal zo kijken of ik het artikel nog ergens kan vinden.
Eliine schreef:Je verzint het wel waar je bij staat zegbabyboomers die bij bosjes aan kanker omvallen omdat ze gevaccineerd zijn. Praat je altijd alles zo in je eigen straatje? Wat een nonsens wordt hier verkondigt zeg
poes schreef:Dat niet geënte kinderen niet ziek worden kan ook andere oorzaken hebben e. Wrs kiezen ouders niet alleen heel bewust daarvoor maar ook voor een gezonde levensstijl. Dan is het niet enten niet per se de oorzaak.
verootjoo schreef:pmarena schreef:
Waarom vallen we dan niet met bosjes ten prooi aan Roodvonk? Dat was (ook?) een venijnige ziekte hoor, en helemaal zonder vaccinaties hebben we daar nu geen last meer van.
Waarom zou met de andere ziektes niet hetzelfde kunnen gebeuren als we niet zouden vaccineren?
Omdat we nu een veel betere hygiene hebben zijn er minder gevallen van zulke ziektes. En ja, sowieso gingen de ziektes al op hun retour door onze betere hygiene en genezingsmogelijkheden. Met vaccinaties hebben we het laatste risico van een grote uitbraak en kindersterfte ook tot nihil kunnen krijgen.
Welke andere ziektes bedoel je? Je kunt tegen lang niet alle ziektes inenten omdat die ziektes niet zo werken.
Overigens snap ik het helemaal dat als je kind er slecht op reageert je ervoor kan kiezen om niet verder te vaccineren en te profiteren van de groepsimmuniteit. Vaccineren moet imo daardoor een keuze blijven en geen plicht.
Maar het is wel erg belangrijk om voor een grote groepsimmuniteit te zorgen zodat er weinig risico is op grote epidemieën.
Citaat:Maar aan de andere kant heb je dan weer het geheugen van water dat ook wel super interessante materie is en er mee te maken kan hebben
pmarena schreef:Eliine schreef:Je verzint het wel waar je bij staat zegbabyboomers die bij bosjes aan kanker omvallen omdat ze gevaccineerd zijn. Praat je altijd alles zo in je eigen straatje? Wat een nonsens wordt hier verkondigt zeg
Verdraai jij altijd woorden zo? Ik zeg dat je het niet kan uitsluiten. Kan jij dat wel?
pmarena schreef:Ach, er zijn hele interessante experimenten gedaan met water. Wat er van klopt weet ik niet, maar er gebeuren blijkbaar wel frappante dingen qua veranderingen in de vorming van ijskristallen enzo.
Voortschrijdend inzicht in de wetenschap begint vaak met een in eerste instantie raar idee
En dat zijspoor van dat waterverhaal doet nog steeds niks af aan het simpele feit dat er geen bewijzen zijn (en simpelweg nog niet kùnnen zijn) dat ons Rijks Vaccinatie Programma veilig is voor onze kinderen....en toch staat men vol vertrouwen in de rij om het maar in hun kind te laten spuiten![]()
Je maakt er overigens een lekker ongenuanceerd verhaal van met dat bewust vergiftigen