Bodybuilders op bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pinkeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 18:40

Jezzi schreef:
Karuna hoe gaat het inmiddels met de eiwitten? Courses gave tatt en mooi lijf, waarvan is je legging? Desty wat heeft je laten besluiten de voorbereiding uiteindelijk even te laten voor wat het was? :) Ik ben fan van de Bayesian methode en was lid bij Team Shewolves, waar die methode gehanteerd wordt. Nu doe ik het zelf :j Flowerbomb welkom! Ik zou voor de pilletjes gaan, omdat de poeders (kijk naar Karuna) niet altijd even smakelijk zijn.

Ik ook even mijn wedstrijdshape van oktober showen dan. Inmiddels 4 weken verder dus ook weer iets meer wintervetvacht :Y)

[ [url=m/Jkz978.jpg]Afbeelding[/url] ]

*Stille meelezer kruipt even onder haar steen vandaag*
Ik dacht al wat kom je me bekend voor, maar ik volg je al een best lange tijd op instagram haha :D. Super mooie shape heb je <3 <3

*kruipt weer weg*

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 18:42

Jezzi het went. De amandel is lekker, draai ik door de muesli heen soms ook. De andere twee aanmaken met ranja en weggieten. Merk aan mijn spieren dat ze het nodig hebben gehad. Alleen deze week niet meer getraind. Morgen licht weer wat doen, dit keer komen armen erbij. Nu ik geen stal meer hoef te mesten gaan die rap achteruit, :')

Maar wat een figuur, voor mij een volstrekt kansloze missie. :+ is mijn bouw alleen al niet naar.

Liedje

Re: Bodybuilders op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 18:44

Ik geloof er in dat iedereen zoiets kan bereiken met de juiste aanpak. Alleen de route is voor iedereen anders. En bij de één kost het meer tijd/moeite/energie dan bij de ander... :)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 18:50

Nee dat gaat bij mij echt niet lukken. Heb bij bouw volledig tegen daarin :D kort, breed, grote borsten, brede schouders en heupen en heel erg de neiging om geblokt te worden, zou er eerder als een kerel gaan uitzien met een zwabberbuik :') die door medicatie in het verleden en pds wat vel over heeft zullen we maar zeggen(sorry voor de beelddenkers. _O- ) Maar heb ook totaal geen neiging het te willen halen of wat ook. Heb ook mijn leeftijd niet meer mee ook. Dus dat komt goed uit, :j

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 18:53

Dankje mensen :D

Jezzi schreef:
Desty wat heeft je laten besluiten de voorbereiding uiteindelijk even te laten voor wat het was? :) ]

Ik heb nog gecutt en nu weer beetje bulken en flink bouwen. Maar heb gewoon echt veel te weinig tijd om genoeg te trainen voor een wedstrijd door school. De kans om een wedstrijd te doen blijft altijd, de kans om school te halen maar 1 keer :D
Dus ik heb voor nu gekozen om gewoon goed door te blijven trainen maar niet het podium op te gaan.

Jij goed gedaan! Je ziet er goed uit :D

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 19:35

karuna schreef:
Nee dat gaat bij mij echt niet lukken. Heb bij bouw volledig tegen daarin :D kort, breed, grote borsten, brede schouders en heupen en heel erg de neiging om geblokt te worden, zou er eerder als een kerel gaan uitzien met een zwabberbuik :') die door medicatie in het verleden en pds wat vel over heeft zullen we maar zeggen(sorry voor de beelddenkers. _O- ) Maar heb ook totaal geen neiging het te willen halen of wat ook. Heb ook mijn leeftijd niet meer mee ook. Dus dat komt goed uit, :j

De oudste dame bij mij in de klasse was ook 48, dus die leeftijd zit wel goed! We hebben zelfs een senioren klasse voor 35+ers 8-) Maar als je het niet wil, dan ook vooral niet eens aan denken, daar kost het teveel tijd, energie en geld voor. Fijn dat het met de proteine nu zo gaat!

Li, Mignonne (stuur me even per pb jouw insta ook, leuk :) ) en Courses thanks :D

Goede keuze hoor Desty, het kost inderdaad echt heel erg veel tijd. Daarnaast is je energie en concentratie dieper in je cut natuurlijk ook ruk. Ik ga nu ook eerst mijn master afmaken en kijk dan nog eens verder :j

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 19:41

Jezzi sportschool waar ik toen trainde op zijn 18 e had me graag de wedstrijden in zien gaan. Bodybuilden dan. Toen was lijf nog niet verklooid door medicatie en was ik een slordige 20 kilo lichter daardoor. Zag het toen al niet zitten. En nu is lijf er domweg niet meer geschikt voor. :n los van het feit dat ik er ook nu het nut niet van inzie. Ik klooi gewoon lekker verder zo. Houd lijf zoveel mogelijk op orde, en kan er stiekem de lol wel van inzien als ik meer kilos kan wegkrijgen dan een man. ~~}>

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 20:06

Met mijn spierziekte gaat het me ook nooit lukken hoor :+ Al kriebelt het wel erger nu ik weet dat het me niet zal lukken.

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 10:40

Courses schreef:
Okee, ik stop ermee :+ Holy oliebol, haha.

:') :') :') _/-\o_

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 10:48

Mag ik ook meekletsen? Heb 2016 de Enercup bikini fitness gedaan (stond bij Jessica in de line up :D) en na afloop besloten dat het niks voor mij was. Sindsdien lekker trainen, eten en daarmee hopelijk wat massa bouwen :)

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 10:51

Prachtig lijf, Jezzi! :j

Kun je wat meer vertellen over de Bayesian methode? Wordt er niet veel wijzer van als ik dit google, behalve dat het een filosofie is gebaseerd op 'economics & statistics'... beetje vaag :=

Monnie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 10:58

Ik vind Jezzi ook erg mooi.

Goede foto Desty, en zeker een goede keus wbt school.

Voor mij zijn die doelen er echter totaal niet, ik vind het nog belangrijker om naast een zo 'goed' mogelijk fysiek zo gezond/fit mogelijk zijn op 1 te hebben en dat gaat niet echt met wedstrijden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 11:01

Maartje__ schreef:
... na afloop besloten dat het niks voor mij was. ...

Misschien is de vraag een beetje te persoonlijk, maar wil je misschien ook aangeven waarom je het niks voor jouw vond?

Het lijkt me dat veel mensen het opbouwen en trainen wel leuk vinden maar de 3-6 maanden op een streng dieet is waar het pas echt zwaar wordt. Of zoals Jezzi aangeeft: "daarnaast is je energie en concentratie dieper in je cut natuurlijk ook ruk". Het lijkt allemaal makkelijk maar het kost behoorlijk veel inzet en energie en dat met redelijk weinig er tegenover staand (behalve natuurlijk de eer en de ervaring; er is geen prijzengeld en de trofee is vaak van plastic).

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 11:20

Maartje__ schreef:
Mag ik ook meekletsen? Heb 2016 de Enercup bikini fitness gedaan (stond bij Jessica in de line up :D) en na afloop besloten dat het niks voor mij was. Sindsdien lekker trainen, eten en daarmee hopelijk wat massa bouwen :)

2015 bedoel je, prepdementie? :)) :') Hoe gaat het nu verder met je gezondheid?

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 11:28

Jezzi schreef:
Maartje__ schreef:

2015 bedoel je, prepdementie? :)) :') Hoe gaat het nu verder met je gezondheid?

Hahahaha lol je hebt gelijk. Ik zit met m'n hoofd alweer in 2017.

Gezondheid is okay, weer redelijk opgekrabbeld na de ener :) jij ook weer hersteld van je prep of was herstel überhaupt niet nodig? Mooie shape had je dit jaar!

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 11:34

enzino schreef:
Maartje__ schreef:
... na afloop besloten dat het niks voor mij was. ...

Misschien is de vraag een beetje te persoonlijk, maar wil je misschien ook aangeven waarom je het niks voor jouw vond?

Het lijkt me dat veel mensen het opbouwen en trainen wel leuk vinden maar de 3-6 maanden op een streng dieet is waar het pas echt zwaar wordt. Of zoals Jezzi aangeeft: "daarnaast is je energie en concentratie dieper in je cut natuurlijk ook ruk". Het lijkt allemaal makkelijk maar het kost behoorlijk veel inzet en energie en dat met redelijk weinig er tegenover staand (behalve natuurlijk de eer en de ervaring; er is geen prijzengeld en de trofee is vaak van plastic).

Nee de prep was okay. Ik hou van diep gaan, ik hou van structuur en ritme. Ik deed mee met die wedstrijd enerzijds vanwege de uitdaging, anderzijds ook om goed resultaat te behalen. De uitdaging is gelukt, een goed resultaat niet. Soms moet je dan ook gewoon eerlijk en realistisch naar jezelf zijn en je erbij neerleggen dat je niet snel top 3 zult eindigen.
En dan wegen de nadelen voor mij zwaarder dan de voordelen.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 12:35

Oh ik had je bericht niet gezien helemaal Jess, was even afgeleid door de foto's :P de legging is van Nike, wij hebben hier in Utrecht een nike outlet store dus ik haal daar eigenlijk altijd m'n sportkleding haha :)

Ik ga zo weer naar de sportschool, even rustig opstarten na 4 weken beunen voor school. Merk wel dat mijn spiermassa weer wat minder is doordat ik niet zo vaak naar de sportschool kon de afgelopen weken, maar m'n gewicht is wel weer wat omlaag dus dat is best positief :)

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 12:46

@courses, have fun met trainen! Verloren spiermassa heb je over t algemeen vrij snel weer terug gelukkig :)

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 12:50

Ik ga zo ook weer, heel beperkt billen, benen, buik en een rugoefening. schouder moet echt rust hebben. Merk alleen dat twee weken geen stal mesten zijn effect begint te hebben. Zal aan de arm oefeningen moeten ook. Die mag ik wel doen mits schouder laag blijft

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 16:34

Maartje__ schreef:
@courses, have fun met trainen! Verloren spiermassa heb je over t algemeen vrij snel weer terug gelukkig :)

Klopt! Ik merk ook wel dat de spieren van het paardrijden enzo er echt nog wel zitten (zeker met de dagen erna :+ ). Maar het is wel even puzzelen soms hoe het zit met eraf en erbij, haha.

Ik heb vandaag een 'progressie' foto gemaakt in de full body mirror van de sportschool, zal straks eens kijken of ik 'm durf te plaatsen :Y) Ging wel lekker vandaag, aantal oefeningen wat op kunnen voeren qua gewicht :D

DarkoFoitzik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 16:43

ziet er goed uit dames. Jezzi, volgens mij was mijn schoonzus ook bij die show, in Assen toch?

ik heb me voorheen nooit gerealiseerd dat voeding zo belangrijk was. ik wist dat het belangrijk was maar goed. probeerde spiermassa bij te komen maar dan lean. dit is bijna onmogelijk gebleken. nu zit ik in een surplus en blijft mijn vetpercentage vrijwel gelijk maar kom ik wel bij. dat zal wel anders worden, nooit gedacht dat ik daarvoor 3500kcl voor moest gaan eten per dag.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 17:03

Okee, ik vind dit best spannend want ik doe dit soort dingen eigenlijk nooit, maar ik vind het toch interessant om over een tijdje te zien hoe ver ik ervoor sta :) (De enige plek waar ik toegang heb tot een fullbody mirror is de sportschool :+ )

Afbeelding

Momenteel heb ik al een paar weken niet consequent gesport, ik werk in de horeca dus qua cardio kom ik altijd wel redelijk goed uit, maar ik merk toch dat ik het liever consequent doe in de sportschool (2 a 3 keer per week). Ik ben tijdens m'n stage redelijk wat aangekomen (februari dit jaar), van 55 kilo naar 68 en momenteel zit ik op 64 kilo :) Ik ben 1.78, dus 55 kilo was sowieso eigenlijk veeeeeel te licht maar ik heb er nooit echt problemen van ondervonden dus toen was er niet zoveel aan de hand :) Ik sport nu voornamelijk om m'n vetpercentage omlaag te krijgen en mijn spiermassa 'groter' te maken :)
Laatst bijgewerkt door Courses op 04-11-16 17:09, in het totaal 1 keer bewerkt

DarkoFoitzik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 17:05

ik kan hem helaas niet zien.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 17:26

Ik wel, ook al zo slank en strak :+

Ik heb ook lekker getraind. Armoefeningen au, valt vies tegen :') dacht dat die voldoende te doen kregen met kruiwagens duwen, water en hooi slepen. Maar ja mocht ook niet te licht beginnen. Bij biceps een stang van 10 kilo en meteen 4 keer 10. Triceps met een aparaat voor grote mannen. Ging maar net. Armen net niet te kort. Moest ook met 10 kilo want trainer vond 5 te licht voor me -O- 3 keer 10 was ook meer dan genoeg.

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-16 18:07

@courses, ziet er goed uit! En gave tattoo joh <3
@karuna, zo te horen ga je spierpijn krijgen morgen :D