Ik kom ook even joinen! Wil deze week mijn haar felgroen verven, weet iemand een goede verf daarvoor die goed pakt?
Dawn1993: ik denk dat je dan eerder een donkere kleur krijgt van roze/rood ipv echt roze.
Dawn1993
Geplaatst: 23-07-17 14:17
Manic panic heeeft mooie groene kleuren!
Roze/rood is ook prima voor mij :-P
TheNovelist
Geplaatst: 26-07-17 14:33
En het is groen! Echt heel blij mee
Shenavallie
Geplaatst: 26-07-17 14:58
Bij mij is alles er zo goed als uit. De donkerblauwe kleur bleef nog best lang en goed zitten, maar is nu lichtblauw/turquoise. De eerdere turquoise en paarse kleuren waren bij mij al heel snel grauw/viezig, vandaar dat ik het donkerblauwe heb opgelicht met niet-chemische ontkleuring. Daardoor is het donkerblauw nu dus lichtblauw/turquoise. Donkerblauw zal ik dan ook niet meer doen (of hooguit zoals vroeger één streepje), want het is super hardnekkig om eruit te krijgen en nu ziet het er - vind ik - niet uit. Als het weer helemaal Svetlana-blond is gekleurd, dan denk ik dat ik er een dip-dye met lichtroze in ga doen.
Ik twijfel heel erg wat ik met mijn haar zou doen. Ik heb nu al meer dan een jaar een half-half splitdye en het begint nu langzaam een beetje te vervelen. En de +- 80 euro per kappersbezoek iedere 4 maanden ofzo zijn ook niet echt leuk meer. Iemand een leuk idee wat bij mij zou kunnen staan? Foto's in profiel en in het topic in mijn onderschrift.