Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
namiro schreef:Ik heb vorig jaar voor stichting ga gelopen dit is voor assistentie honden. Zo gedaan zonder die site van de vierdaagse omdat je hun ook moet betalen. Ik heb gelopen en de stichting heeft voor bekendheid gezorgt en t sponsoren
capopjekop schreef:Mooie initiatieven dames.
Ik twijfel nog steeds of ik me ga inschrijven maar ik denk dat ik me toch aan m'n voornemen ga houden om een jaartje langs de kant te kijken
maylotje schreef:namiro schreef:Ik heb vorig jaar voor stichting ga gelopen dit is voor assistentie honden. Zo gedaan zonder die site van de vierdaagse omdat je hun ook moet betalen. Ik heb gelopen en de stichting heeft voor bekendheid gezorgt en t sponsoren
Hoe zat dat dan? Hebben hun sponsors voor je gezocht? Klinkt ook wel goed en als een goed doel om voor te lopen.
flyfly schreef:De bussen staan bij het station. En ik vond het smiddags heel ver lopen na een wandeldag van 40km. Vooral de laatste 2 dagen. Ik zou lekker gaan fietsen. Vraag anders of iemand nog 2 oude fietsen
heeft staan die je mag lenen. Bij de fietsenstalling gebeurt overigens niks hoor. Is bewaakt.