Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

bobje26 schreef:Hoe bepalen jullie je luiken? Dus ochtend middag of middag avond ect?
 Vroeger had ik dit nooit maar vroeger dronk ik ook altijd suikerhoudende dranken, nu drink ik op mijn werk alleen maar water. Iemand enig idee hoe dit komt? 
  Als ik dat iets eet is dat dus wel direct weg maar als ik eet dan krijg ik doorheen de dag echt eetbuien. Als ik pas s'middags eet dan heb ik dit dus niet.                                                         

Wie weet helpt dat bij jou ook? 

Misschien terug beginnen met chocomelk smorgens aangezien dat vroeger werkte. 

Mijn eten vandaag op kantoor bestaat uit een bak sla met tomaatjes, geitenkaas, mais en een beetje pesto vinaigrette, twee broodjes met hummus en een halve avocado, een activia en 100gram verse aardbeien. En thee. Wat ik vanavond ga eten weet ik nog niet. Ik denk dat ik zometeen als lunch de salade, 1 broodje en de yoghurt eet, dan heb ik vanmiddag nog een broodje en aardbeien.                                                         
 Vorig jaar was ik 15 kilo lichter, hoorde ik van iedereen dat ik te dun aan het worden was en als ik daarvan de foto's terugzie was het met kleren aan idd mooier, maar ik was echt 'skinny fat', terwijl ik nu veel gespierder en gezonder ben