Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kwita schreef:djinnie schreef:@Kwita: dat soja minder gezond is, heeft niets te maken met eventuele suikers. Soja zit vol hormonen en dat wil je liever niet in je kind stoppen. Er zijn betere alternatieven, zoals kokos-, haver- of amandelmelk. Over de chocolade was ik gewoon benieuwd. De melk werd vooral gebruikt voor het slapen van de dochter van TS, dacht ik. Dan is chocomelk een vreemde keuze mijn inziens.
maar ook dan als ze het niet willen drinken is het zonde van je geld. kijk je moet ze er niet mee over voeren
maar alle goeds heeft ook iets slechts. En als je dan moet kiezen tussen 2 kwaden....
testebeest schreef:Hoi ts net even alle pagina's gelezen. Wat super fijn dat het stoppen met melk lijkt aan te slaan.
Waar ik niemand over heb gehoord is krijgt ze banaan? Banaan kan ook de longen prikkelen.
Mijn zoon was ook drama. Melk wou hij eigenlijk al nooit. Maar na stoppen met banaan is het laatste beetje overgegaan.
Hij was ook echt op vanalles getest. Puffers werkte alleen maar averechts. Ik heb hem wel op een gegevenmoment ook homeopatisch ondersteunt. Zij was ook huisarts voor haar pensioen. Je moet er achterstaan maar nu is mijn zoon 7 en gaat wel beter. Maar meer dan een half glas chocomel moet ik hem niet geven dan komt het slijm gelijk weer terug.
heel veel succes en wijsheid