Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cookies schreef:Bij mij ging dat een beetje mis en ik kreeg na een week een enorme bloeding. Ik stond bij de Praxis in een plas bloed. Maar dat was echt gewoon pech gehad. De gyn heeft dat toen snel dichtgebrand oid.
Cookies schreef:Oh ja, zo'n ding kreeg ik ook aan. En een handdoek om m'n onderlijf. M'n broek was tot aan m'n knieeen doorweekt. De gyn drukte bij de eerste inspectie de ader dicht met de eendenbek, nou ik zie niets zegt ze. Dus ik zeg tegen haar, nou het bloedde toch echt hoor. Ze kijkt naar de stapel bebloede kleren en zegt, ja dat zie ik ook wel.
yvje86 schreef:Ik ben vandaag voor de 1e keer geweest. Man was vond ik het spannend.
Hoorde van vriendinnen en bekenden dat het helemaal niet zo prettig was. Zelf heb ik echt bijna niets gevoeld, zeker geen pijn. Het was wat awkward maar ach na een minuut is het voorbij.
Nu wachten op de uitslag.
Ik had geen nabloeding oid.
Spannende tijd breekt nu aan.
Bellen ze met de uitslag of krijg je weer een brief thuis?
yvje86 schreef:Ik ben vandaag voor de 1e keer geweest. Man was vond ik het spannend.
Hoorde van vriendinnen en bekenden dat het helemaal niet zo prettig was. Zelf heb ik echt bijna niets gevoeld, zeker geen pijn. Het was wat awkward maar ach na een minuut is het voorbij.
Thesserd schreef:Oooh jee wat een nare verhalendie enorme bloedingen. Maar goede tip dus, altijd tampons en maandverband mee!
Maar de ingreep zelf valt dus mee? Dat is niceBen benieuwd of de arts ook vraagt of wil moet hoesten
En wat is ongeveer normaal qua bloedverlies. Staat dat gelijk aan een menstruatie bijv of...?
Ianrowan2009 schreef:Ik ben inderdaad best een beetje huiverig voor die eendenbek en het idee dat het volledig nieuw is. Dank je voor de tip om voor een kleinere te vragen.
Thesserd schreef:Oooh jee wat een nare verhalendie enorme bloedingen. Maar goede tip dus, altijd tampons en maandverband mee!
Maar de ingreep zelf valt dus mee? Dat is niceBen benieuwd of de arts ook vraagt of wil moet hoesten
En wat is ongeveer normaal qua bloedverlies. Staat dat gelijk aan een menstruatie bijv of...?
simodi schreef:yvje86 schreef:Ik ben vandaag voor de 1e keer geweest. Man was vond ik het spannend.
Waarom bel je niet even om te vragen hoe je de uitslag krijgt en hoe lang dat duurt? Dat scheelt weer stress!
Tanya schreef:Thesserd schreef:Normaal vanaf je 30e idd, maar ik ging met klachten naar de dokter en toen uiteindelijk uitstrijkje bij gynaecoloog laten doen.
Bij mij hetzelfde.
Je mag inderdaad geen uitstrijkje laten maken als je zwanger bent...
yvje86 schreef:Volgens de link van het rivm mag je wel een uitstrijkje laten maken als je zwanger bent alleen is de uitslag dan niet echt betrouwbaar.
Puntje 11.
http://www.rivm.nl/Onderwerpen/B/Bevolk ... _onderzoek