xCarpediem schreef:De praktijk is van de huisarts die mij gisteren behandeld heeft en daar werkt nog een andere huisarts, deze heeft vakantie. De vervanger voor deze huisarts is er alleen morgen weer en dan heb ik sowieso een afspraak in verband met mijn oorontsteking, dus ik denk dat als er morgen nog geen beweging in te krijgen is ik haar ook even vraag wat zij ervan vindt/denkt.
Ik slik 'gelukkig' al antibiotica voor mijn oorontsteking, maar dit wist mijn huisarts ook niet omdat dit door de vervanger gegeven is (las iets over antibiotica). Ik heb haar dit aan het einde verteld toen ik vroeg welke pijnstillers ik mocht icm AB. (Las dat iemand het over AB had). Over tetanus heeft ze het helemaal niet gehad. Ik ben nu 18 dus misschien dat hij nog wel werkt?
De andere huisartsen in het dorp zijn mijn buren en daar heb ik gewoon niet zo'n prettig gevoel bij, dus overstappen gaat niet.
Slim plan, gewoon even tot morgen afwachten. Dat je hem nog niet kan bewegen kan door de zwelling komen, zowel van buiten als van binnen. En tetanus heb je voor het laatst gehad toen je 9 was (mits je door het reguliere progamma bent geprikt) en is dus nog een jaartje geldig. En buiten dat, dat moet binnen 92 (?) uur geprikt worden (dat wordt dus altijd op de HAP of bij de HA gedaan, pin me er dus niet op vast
) en anders wordt er een antibioticakuur bij gegeven, waar je toch al aan zit. Dus overleg het even, maar in principe ben je nog een jaar beschermd.