Ikeje schreef:Wendy schreef:[
Lees de teksten maar eens goed, dat heb ik niet zelf bedacht
Ik lees er blijkbaar overheen, waar kan ik dat vinden?
Citaat:En inderdaad hij kan een andere vriendin nemen omdat ik hem geen kind kan geven.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chanel1985 schreef:Dan komt nog het financieel aspect.
10 000 euro voor een adoptie is nog aan de goedkope kant, het kan oplopen tot 40 000 euro. Ik krijg dan het gevoel dat je een kind "koopt".
Sizzle schreef:Nee dat is de richtprijs in Nederland als je de volledige intake doorloopt waarvan jij de rekening niet op je mat krijgt.
Dit is de volledige actuele lijst:
http://www.mckinderwens.nl/ContentSuite ... 202016.pdf
4 eitjes in de eitjes bank: 2400 euro...katjing
De consument ziet eigenlijk nooit alle kosten behalve als je naar een prive kliniek gaat.
Sizzle schreef:Ik zag boven enkel het argument geld.
Maar blijkbaar stapt men makkelijker over bedragen die niet uit eigen zak komen.
Ik denk dat ik eigenlijk niet eens wil weten welke rekening naar de verzekering is gegaan na een keizersnede met 1 week ziekenhuisverblijf.
Beebtjes kosten al een flink vermogen voordat ze uitgepoept zijn
Sizzle schreef:Ik zag boven enkel het argument geld.
Maar blijkbaar stapt men makkelijker over bedragen die niet uit eigen zak komen.
Ik denk dat ik eigenlijk niet eens wil weten welke rekening naar de verzekering is gegaan na een keizersnede met 1 week ziekenhuisverblijf.
Beebtjes kosten al een flink vermogen voordat ze uitgepoept zijn
chanel1985 schreef:Is dat zo hoog in Nederland? Ik heb 6 dagen voor een keizersnede in het ziekenhuis, als ik de factuur kreeg was het bedrag dat voor ziekenfonds was zeker geen 6000 euro.
Citaat:ngeveer 80 % van dit budget betalen de ziekenfondsen rechtstreeks onder de vorm van maandelijkse voorschotten aan het ziekenhuis. Het overige gedeelte rekent het ziekenhuis via de patiëntenfactuur aan het ziekenfonds aan op basis van een bedrag per opname en een bedrag per dag.