De meest rare dromen van bokkers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

Re: De meest rare dromen van bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-16 16:45

DA'S DE LAATSTE KEER DAT IK VÓÓR HET SLAPEN GAAN NOG EVEN JURASSIC PARK GA KIJKEN! Pokke-t rex, wilde mij opeten! _-:( Kwam naast het bed, gekruld in het dekbed... Auw... %)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 00:45

Hebben jullie ook dat je meer/ levendiger/ realistischer/ e.d. droomt als je het warm hebt in bed? Ik heb dat wel en vind dat soms echt heerlijk, maar aan de andere kant kan ik dan ook moeilijker wakker worden omdat ik het dromen zo fijn vind :+

Weet iemand toevallig ook hoe dit komt? Het meer dromen bij warmte?

Incroyable

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 01:00

_O- Ik droom heel vaak dat ik aangevallen word door ganzen of katten. :=
Ganzen vind ik serieus geen leuke dieren en durf ik ook niet bij in de buurt te komen zonder dat ik een hond bij me heb :o , maar katten vind ik harstikke leuke dieren :)
En ik droom veel over knappe mensen :~ en verder zijn mijn dromen altijd vage combinaties van dingen die ik mee heb gemaakt, pakt vaak raar uit :=

fleurvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 22:19

Geen droom, maar ben wel benieuwd wat ik überhaupt die nacht heb gedroomd :')

Ik heb sinds kort een schilderij van mijn paard boven mijn hoofdkussen hangen, ik werd laatst wakker met dat schilderij in mijn armen onder de dekens :? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 22:23

Ik heb over een wc-blokje gedroomd, hoever kan je zinken? _O-

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 22:31

fleurvosje schreef:
Geen droom, maar ben wel benieuwd wat ik überhaupt die nacht heb gedroomd :')

Ik heb sinds kort een schilderij van mijn paard boven mijn hoofdkussen hangen, ik werd laatst wakker met dat schilderij in mijn armen onder de dekens :? :')

Nog maffer, het schijnt dat ik ergens in de nacht de wijzers van mijn klok in mijn slaapkamer verdraait hebt... En het hangt nog wel hoog boven de deur van de slaapkamer. HUH?! :')

fleurvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 22:48

Ik ben een trouwe grey's anatomy kijker, en dus voor het slapen gaan vaak nog even een aflevering. Dit levert wel de meest rare dromen op :') ook minder leuke over ziekenhuis bezoeken helaas :=

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 22:55

ach ik heb laatst heel wat uitgevreten ... ik heb de aanhechting van mijn ribben aan de ruggengraat, zwaar gekneusd en een spier goed beschadigt ... -O- ik weet niet wat ik heb uitgevreten maar zal wel weer een intense droom zijn geweest <<)

Isabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 23:13

Ik weet 100% zeker dat ik de vreemdste droom ooit heb gehad. Hij is helaas alleen niet geschikt om openbaar op internet te zetten. :+

_Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 23:16

-O-
Nu ben ik nieuwsgierig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 23:19

PB mag ook isabel!

CharlotteJay, heb je het in real life gekneusd? :(:)

CharIsabella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 23:43

Joaltijd schreef:
PB mag ook isabel!

CharlotteJay, heb je het in real life gekneusd? :(:)

ja :') en ik weet niet hoe :+

Ingrid_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 23:46

Ik werd van de week wakker met het woord Smeus. En toen dacht ik: ja natuurlijk, logisch, een smeus. Dat is een kruising tussen een smurf en een reus! Toen ik wat meer wakker werd dacht ik: whuh!? En moest ik heel hard om mijn gedachtenspinsel lachen :D geen idee welke droom er aan vooraf was gegaan...

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 23:52

isabel_94 schreef:
Ik weet 100% zeker dat ik de vreemdste droom ooit heb gehad. Hij is helaas alleen niet geschikt om openbaar op internet te zetten. :+

Dit is gemeen...

Caroline52

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-16 23:54

Ik had is een keer gedroomd dat mijn beste vriendin wedstrijd moest rijden op het paard van m'n zus alleen m'n zus en zij waren heel erg laat en ik wist maar niet waar ze bleven etc dus toen ik wakker werd had ik maar gelijk een Appje gestuurd naar ze hoe dat zat pas later bedacht ik mij dat dat helemaal niet kon en niet realistisch was en kwam ik er dus achter dat het een droom was _O-

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 00:09

Ik droom sinds twee weken heel vaak in een soort game setting. (En ik ben zeker geen gamer) Ik moet levels en punten halen

Laatst moest ik telkens in een grot een kind per level redden. Als ik het level gehaald had zakte de grond heel snel na beneden en kwam in een nieuw level. Maar moest die kinderen wel op sleeptouw nemen. Bloedirritant want had et op een gegeven moment wel een stuk of 40. Opzich klinkt het heel spannend maar voelde me erg gejaagd en was kapot toen in wakker werd.

Oja en ben vorige week nog bevallen van een nestje kittens.

Nog maximaal 21 weken en dan ben ik sowieso bevallen van ons kindje en hoop dat dan de dromen ook weer stoppen.

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 00:18

Ik droomde laatst een keer best gek, het ging zo:
Ik was met mijn klasgenoten aan het eten in het restaurant van school. Ik wou gaan afrekenen maar kon mijn pinpas niet vinden. Ik raakte in paniek en viel flauw, precies op het moment dat er een leerling achter me langs liep met 3 warme koppen soep. Die viel dus over me heen. Ik werd niet meer wakker en de ambulance kwam. Uiteindelijk lag ik in de ambulance en was er een ader in mijn buik gescheurd. Het was van levensbelang dat die direct stopte met bloeden dus ze hadden mijn buik opengesneden in de ambulance. Mijn anders werden dichtgemaakt met wasknijpers :+ :+

Verder dagdroom ik altijd een bepaalde periode over hetzelfde onderwerp. Dan ga ik dus helemaal in mijn hoofd een verhaal verzinnen.

Meile

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 05:51

Britt_Sisi schreef:
isabel_94 schreef:

Dit is gemeen...

Procies dit -O-

soesje321

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 08:27

Wat een dromen allemaal :')

Ik heb laatst gedroomd dat ik zwanger was en beviel van een papegaai :')

Enjoy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 15:39

Ik droom heel vaak over water. Of ik zit op een schip op het water of ik ben aan zee en de golven worden steeds hoger. In allerlei varianten. Soms in een huis en zie ik de zee zeg maar stijgen tot aan de ramen. Soms zie ik meerdere orkanen op de zee. Soms ben ik zelf in de zee aan het zwemmen. Soms dus op een boot en moet ik benedendeks door water naar de andere kant van de boot. Of ik wil te voet of in de auto naar huis en ineens is de weg terug afgesloten door water. Ik denk wel 3x per week dat het thema voorbij komt.

En een vraag:
Iemand die Lucide droomt?

Eva

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 21:00

Ik ben me er wel altijd van bewust dat ik droom, vroeger kon ik mijn dromen ook sturen of zelf bepalen waar de droom over ging. Tegenwoordig niet meer. Kan nog wel altijd mezelf wakker maken tijdens m'n slaap. (Dat doe ik door een rits acter op m'n rug open te maken... :') ) Best gek dat zoiets mogelijk is

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-16 21:16

Ik droomde laatst dat ik met een vroegere instructrice/ ponykamp begeleidster ging parachute springen.. -O-

Dawn1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 22:34

Voor zover ik weet heb ik vannacht niet veel gedroomd.
Maar volgens mijn vriend was ik aan het praten over een onderdeel van de Wii :z

silvericathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 22:40

ik droomde dat ik lag te slapen en opeens ging mijn telefoon, aan de andere kant kreeg ik een collega van het werk aan de lijn die helemaal in paniek was, ze was ergens in Amsterdam maar had geen idee hoe ze daar gekomen was. Ze had alleen mijn telefoonnummer nog, en voor de rest was ze alles kwijt... of ik haar kon komen halen in Amsterdam. Ik in de auto naar Amsterdam toe vanuit Maastricht. Ik ben alle kanten op gereden behalve richting Amsterdam, uiteindelijk toch daar gekomen... ik had geen idee waar ik was, en kon mijn collega ook helemaal niet vinden.

geen idee of ik haar uiteindelijk gevonden heb, want mijn man maakte me wakker.

Yentaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-16 08:12

Ik was op de wc triangel aan het spelen. :+