Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbiezira schreef:Ohjee, zie net dat de Windows Phone app een ander schema volgt![]()
ach ja, ik doe toch mee! Zelfde oefeningen, alleen andere hoeveelheden.
Zijn er eigenlijk nog meer mensen die before foto's willen posten? Ik heb er eentje klaar, misschien willen/durven andere mensen met mij mee te doen?
@seltje: is het niet makkelijker om gewoon bij het begin te beginnen? Anders lijkt het me dat je niet lang genoeg de tijd hebt om spieren op te bouwen. Tenzij je van jezelf weet dat je al wat fitter bent
Seltje schreef:Urbiezira schreef:Ohjee, zie net dat de Windows Phone app een ander schema volgt![]()
ach ja, ik doe toch mee! Zelfde oefeningen, alleen andere hoeveelheden.
Zijn er eigenlijk nog meer mensen die before foto's willen posten? Ik heb er eentje klaar, misschien willen/durven andere mensen met mij mee te doen?
@seltje: is het niet makkelijker om gewoon bij het begin te beginnen? Anders lijkt het me dat je niet lang genoeg de tijd hebt om spieren op te bouwen. Tenzij je van jezelf weet dat je al wat fitter bent
Ik bedoelde dat ik er op die moment aan zou beginnen(Belgische uitspraak), ik doe al braaf 5 dagen mee,vanaf dag één 35 sit-ups had nooit gelukt, nu ging het best vlot.
_sharona_ schreef:Ik heb net dag 6 gedaan. Totaal nog geen spierpijn gehad. Misschien Omdat ik in de sportschool ook wel apparaten voor buikspieren doe. Vind 't nog niet zwaar. Alleen vraag me wel af of ik de crunch goed genoeg doe. Voor mijn gevoel kom k amper van de grond. Al voel ik 'm wel als k er mee bezig ben...
kim345 schreef:_sharona_ schreef:Ik heb net dag 6 gedaan. Totaal nog geen spierpijn gehad. Misschien Omdat ik in de sportschool ook wel apparaten voor buikspieren doe. Vind 't nog niet zwaar. Alleen vraag me wel af of ik de crunch goed genoeg doe. Voor mijn gevoel kom k amper van de grond. Al voel ik 'm wel als k er mee bezig ben...
Je moet bij een crunch ook niet ver van de grond afkomen.