Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rockwitch schreef:Tenzij die ene net met een kindje naar de wc is of ook iets aan het doen is waardoor ze niet gelijk kan reageren als er iets is.
Klopt, maar dat hebben moeders zelf ook vast wel eens en op een kdv zijn ze vast ook niet altijd allemaal even redelijk.
Ik denk niet dat het ontzettend veel uitmaakt.
benangelique schreef:rockwitch schreef:Tenzij die ene net met een kindje naar de wc is of ook iets aan het doen is waardoor ze niet gelijk kan reageren als er iets is.
Klopt, maar dat hebben moeders zelf ook vast wel eens en op een kdv zijn ze vast ook niet altijd allemaal even redelijk.
Ik denk niet dat het ontzettend veel uitmaakt.
ik mag toch hopen dat dat wel uitmaakt! daarom ben je met meerdere collega's, die houden dat in de gaten. bovendien verwacht ik van een professional ook een professionele houding. Bloed onder je nagels vandaan? dan ga je maar een rondje lopen, even op de wc afkoelen oid, maar je gaat dat niet botvieren op de kinderen.
egnie schreef:Ik heb niet alle pagina's doorgelezen.
Ik denk dat teveel denken dat bij een kdv er altijd meer mensen op een groep zitten. Het ligt aan het aantal kindjes. Als dat volstaat met 1 leidster dan is er ook 1 leidster.