Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Dominique schreef:Ik schop dit topic even omhoog.
Eind oktober begon ik al te kwakkelen, november leek ik het onder controle te hebben maar inmiddels is ie hard toegeslagen (mede door niet winter gerelateerde gebeurtenissen denk ik die mij in een neerwaartse spiraal houden). Wat een kreng.
Vorig jaar was het de eerste keer dat ik er zo'n last van had. Echter was ik er pas medio mei vanaf. Wel zelfstandig eruit gekropen maar het is net alsof het nu al veel erger is dan vorig jaar in zijn geheel..
Edit:
Ik doe heel erg m'n best om leuke dingen te gaan doen. Het enige waar ik mijn bed voor uit wil komen is mijn paard eigenlijk. Niks interesseert me verder, school en het zoeken van een afstudeerstage staat op een zeer laag pitje.
xIrlijn schreef:Hoi! Ik kom hier even binnenvallen![]()
In de categorie niet klagen maar doen: ik hoor veel mensen over vitamine D praten. Druppels, capsules, pillen... Zijn jullie dit op eigen houtje zijn gaan doen of hebben jullie dit laten meten/overlegd met jullie huisarts of apotheek?
Verder een klein positief puntje: morgen is de langste nacht en dan wordt het weer vroeger licht
Janneke2 schreef:Voor mij is die afstand ergens wel prettig, die 2x 30 minuten fietsen houdt mij in conditie.