Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jennifuur schreef:@Julia: Hoe veel bedoel je met 'minder koolhydraten'? Want als je vandaag weinig koolhydraten zou hebben, maakt dat echt niet uit. In fruit zitten al koolhydraten en in feite heb je niet meer nodig dan dat, het is puur waar je jezelf lekker bij voelt
bono_ schreef:Tja ik zou wanneer ik dan toch frisdrank drink toch echt ook voor de normale variant gaan! Iemand wel eens naar aspartaam gegoogled? Geloof niet dat je daar blij van gaat worden.. Wat een troep! Blijkt dat het ook nog eens kankerverwekkend moet zijn. Nou geef mij dan toch echt maar die dosis suiker, dan maar weer wat extra bewegen om dat er af te krijgen...
JuliaKamm schreef:Jennifuur schreef:@Julia: Hoe veel bedoel je met 'minder koolhydraten'? Want als je vandaag weinig koolhydraten zou hebben, maakt dat echt niet uit. In fruit zitten al koolhydraten en in feite heb je niet meer nodig dan dat, het is puur waar je jezelf lekker bij voelt
Ohja nouja ik bedoel minder brood, aardappels etc, wel fruit blijven eten want daar zitten ook goede vitaminen in!
JuliaKamm schreef:Mijn lijstje voor vandaag
O: 2 eieren
T: appel
L: 2 spelt bh met pindakaas
T: iets van een stuk fruit of een handje nootjes
A: salade: slamelange, komkommer, tomaat, sperzieboontjes, kipfilet en wat pijnboompitjes
Ik probeer wat minder koolhydraten te eten, maar ik denk dat ik met dit lijstje op wat weinig kcal uitkom.. zal het zo even in MFP doen