Elke keer als ik klik op Voeg foto's toe krijg ik: Uploadform is niet geladen.
Raineri
Geplaatst: 08-12-15 16:18
Ik heb toch nog een lipstick foto. Maar ik kan mijn eigen foto niet zien dus geen idee wat er nu staat
Als het de lipstick foto is, sorry ik probeerde als een randdebiel mijn helix aan te wijzen. Het is starry eyed van rommel. Zit er in debteddy velvet trouwens oranje tint of lijkt dat zo?
Stond er zelf ook van te kijken Heb deze zeker 2 jaar niet opgehad. Misschien wel langer.
roowsie
Geplaatst: 08-12-15 19:01
leek me best leuk om mee te doen maar ik heb er maar 6 volgensmij wel 2 Chanel en dat zijn mijn absolute favorieten dus het zou sws mislukken aangezien ik die elke dag op zou willen hebben
linoleum
Geplaatst: 08-12-15 19:44
linoleum schreef:
Dag 6: Mijn eerste lipstick ooit. En wat vond ik hem toen fel. Catrice Ultimate Shine - Fox Nox
Hehe ik kan eindelijk uploaden! En dag4: MAC Dare You Vanmorgen in de auto..
Sonja_vR
Geplaatst: 08-12-15 20:27
Ik doe niet mee(heb welgeteld 1 lipstick ) Maar vind dit topic wel erg tof om eens wat kleuren bij verschillende huid tinten voobij te zien komen... Ben op jacht naar een goede kleur voor daily use en een feestkleurtje , dus ik lees vrolijk mee
xU_Blinghx
Geplaatst: 08-12-15 20:30
Mijn lipsticks van vandaag en gisteren Gisteren mac velvet teddy
Hij staat je inderdaad echt heel goed lieneke!! Wat heb je ook mooi haar! Is dat je eigen kleur?
Heb van mezelf donkerblond haar (zie de uitgroei ). De rest komt allemaal bij de kapper vandaan. Ben wel erg blij ook met mijn haar Het zit altijd goed zonder er wat aan te doen.