Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
idylle schreef:Ik ken mezelf,als ik een pakje peuken wil,dan wil ik dat en dan bedenk ik me zeer zeker niet. Heel slecht, maar wel de waarheid.
idylle schreef:Vandaag even wel.
Er speelt meer mee, maar dat ga ik niet openbaar zetten. Heb er vandaag even fiks de balen van
justkid schreef:Wat ik vooral moeilijk vond is dat je jezelf steeds beloont met een sigaret als je iets hebt gedaan, steeds een pauzemomentje voor die peuk, dat valt weg en heb je het idee dat je maar door moet en geen beloning krijgt.
Daar een nieuwe invulling aan geven is lastig.
idylle schreef:Nou, ik ken mezelf maar al te goed (helaas)
Vanmiddag (nadat ik gisteren een sigaret van een collega had) toch zelf een pakje gekocht
idylle schreef:Je hebt absoluut gelijk! Alles is beter zonder het roken, alleen is m'n psychische vriendje dan weg.... ik heb mezelf gezegt dat ik dit pakje op mag roken en dan echt opnieuw moet stoppen eventueel met medicatie, maar stoppen moet!
idylle schreef:Je hebt absoluut gelijk! Alles is beter zonder het roken, alleen is m'n psychische vriendje dan weg.... ik heb mezelf gezegt dat ik dit pakje op mag roken en dan echt opnieuw moet stoppen eventueel met medicatie, maar stoppen moet!