Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
har166 schreef:Een gewonnen bruiloft??? Spill it!
Michelle77 schreef:Sterkte meid
Hoe lang vloei je nu? Hopelijk kijken ze even goed morgen. Fijn dat je je verder ok voelt!
Bij mij is het nu na bijna 8 weken eindelijk voorbij.
Rudina schreef:har166 schreef:Een gewonnen bruiloft??? Spill it!
Ja, bizar he?!
Ik had de actie al een paar keer op mijn tijdlijn voorbij zien komen omdat enkele kennissen/vrienden er aan mee deden, had zo iets van jammer maar ben net getrouwd.
Tot ik op een ochtend zo iets had van ach ik doe ook gewoon mee, heb daar openlijk mijn verhaal gedeeld dat onze bruiloft was tegen gevallen wij waren namelijk op een maandag ochtend getrouwd.
Tevens kon ik niet fijn op onze foto's terug kijken, fototechnisch gezien waren ze wel ok.. Sommige waren misschien niet helemaal na onze smaak bewerkt, de fotografe gooide dit ook meteen op haar eigen stijl dus daar was al niks meer aan te veranderen. Maar wat mij vooral stoorde was dat ik nog niet mijn streefgewicht behaald had, en op bijna alle foto's wordt dit goed geaccentueerd.
De missed abortion kwam ook nog eens vlak nadat wij getrouwd waren, nog een reden waarom wij niet fijn terug konden kijken op een dag wat een van de mooiste dagen in ons leven zou moeten worden.
Omdat ik al getrouwd was achte ik de kans wel erg klein, en deden ook zulke leuke stelletjes mee!
Maar toen waren wij nog geen enkele minuten in het nieuwe jaar en ontving ik bericht dat wij de winnaars waren!! Wat heb ik lopen shaken!
We mogen dit keer in een kerkje trouwen, verder weet ik dat er een trouwauto bij zit en een fotografe.
Voor de rest is het allemaal nog een beetje onbekend, maandag gaan we er naar toe om dingen door te nemen.
Michelle77 schreef:Succes morgen meid!
Mocht er nog iets zitten, zoals bij mij, k ben niet gecuretteerd. Maar met een nieuwe techniek, zonder verdoving en achteraf "pijnloos".
We zouden het liefst gelijk proberen, maar omdat we niet weten of er kans op herhaling is willen we het genetisch onderzoek afwachten. Helaas duurt dat nog maanden... Maar omdat we niet weten wat ze precies had, kunnen ze ook niet gericht zoeken met vlokkentest etc dus is het een te grote gok voor ons.