Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stal_Fiore schreef:Ik heb gisteren een brief ontvangen van de mevrouw aan wie ik mijn stamcellen gedoneerd heb.
Zo bijzonder, was echt een kippenvel moment.
Het gaat heel goed met haar. Zo fijn om te horen!
troi schreef:Stal_Fiore schreef:Ik heb gisteren een brief ontvangen van de mevrouw aan wie ik mijn stamcellen gedoneerd heb.
Fantastisch!
Ik ben sinds dit topic ging lopen ook stamceldonor geworden. Heb alleen sinds het opsturen nog niks er van vernomen, is dat normaal?
troi schreef:Stal_Fiore schreef:Ik heb gisteren een brief ontvangen van de mevrouw aan wie ik mijn stamcellen gedoneerd heb.
Fantastisch!
Ik ben sinds dit topic ging lopen ook stamceldonor geworden. Heb alleen sinds het opsturen nog niks er van vernomen, is dat normaal?
ievie schreef:Wat Super zeg!!
@Sannens, de kans dat je als donor wordt opgeroepen is zeer klein. Wel Super dat je donor bent. Hoe meer mensen, des te groter de kans dat er een match voor iemand tussen zit.
Abercrombie schreef:Heb mij toen aangemeld. Maar ben helaas na de zwangerschap qua BMI niet meer geschikt als donor.
Stal_Fiore schreef:Ik heb gisteren een brief ontvangen van de mevrouw aan wie ik mijn stamcellen gedoneerd heb.
butengeweun schreef:Ik heb me al 2 keer opgegeven maar krijg maar geen bevestiging weet iemand met wel mail adres dat verstuurd wordt heb geen zin om mijn hele spam lijst weer te activeren.