Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_lotteeee schreef:Ik ben hard aan het sparen voor mijn tattoo.
Heb enkele ideetjes, maar ze moeten echt voor mij aan het tekenen!
[ [url=m/hwmSSG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FJ59Qv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Er komen heel veel gave tattoos voorbij!
Tinkerloos schreef:_lotteeee schreef:Ik ben hard aan het sparen voor mijn tattoo.
Vind je dit misschien ook wel mooi!
(is mijn favoriet denk ik, maar ik heb het figuur er helaas niet voor)
[ [url=m/3GdcCb.jpg]Afbeelding[/url] ]
JustOneBite schreef:Gave tattoo's komen ervoorbij zeg!
Mijn laatste nieuwe(excuses voor de slechte foto)!:
[ [url=m/Epd8nl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is gezet met het as van mijn opa na zijn overlijden. Dus heeft een extra speciale betekenis voor me. De tekst is love,hope, faith maar slecht te zien door de slechte foto ook lijkt hij niet zo strak gezet zoals die wel is. Maar het gaat om het idee.
Die tattoo van stitch vind ik echt super tof!
Smee__ schreef:JustOneBite schreef:Gave tattoo's komen ervoorbij zeg!
Mijn laatste nieuwe(excuses voor de slechte foto)!:
[ [url=m/Epd8nl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Is gezet met het as van mijn opa na zijn overlijden. Dus heeft een extra speciale betekenis voor me. De tekst is love,hope, faith maar slecht te zien door de slechte foto ook lijkt hij niet zo strak gezet zoals die wel is. Maar het gaat om het idee.
Die tattoo van stitch vind ik echt super tof!
Wauw wat bijzonder zeg. Dat idee had ik zelf ook maar las veel negatieve dingen erover omdat de inkt niet steriel kan worden gemaakt door de as en dergelijke? Hij is wel heel mooi
Tinkerloos schreef:_lotteeee schreef:Ik ben hard aan het sparen voor mijn tattoo.
Vind je dit misschien ook wel mooi!
(is mijn favoriet denk ik, maar ik heb het figuur er helaas niet voor)
[ [url=m/3GdcCb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leffroi schreef:Wat ik soms slecht vind aan tattoo's, is dat er niet over nagedacht wordt. Zo heb ik 2 jaar tijd besteeds aan het uitzoeken van een tattoo, heb die in januari/februari dit jaar eindelijk gevonden. Toen nog de plek en vorige maand eindelijk laten zetten. Maar zo heeft een kennis van mij een vriendin die sindskort haar licentie heeft om tattoo's te zetten en krijgt dus met korting tattoo's van die vrouw. Die heeft nu een aantal staan waarvan ik denk, heb je daar in vrédesnaam wel over nagedacht?
Verder vind ik tattoo's die iedereen al heeft vreselijk. Een ankertje, een koikarper, een tijger, een hoefijzer en ga zo maar door. Er zitten heus mooie tussen hoor, daar niet van, maar ik vind het vaak zo cliché.
Yasmine schreef:Leffroi schreef:Wat ik soms slecht vind aan tattoo's, is dat er niet over nagedacht wordt. Zo heb ik 2 jaar tijd besteeds aan het uitzoeken van een tattoo, heb die in januari/februari dit jaar eindelijk gevonden. Toen nog de plek en vorige maand eindelijk laten zetten. Maar zo heeft een kennis van mij een vriendin die sindskort haar licentie heeft om tattoo's te zetten en krijgt dus met korting tattoo's van die vrouw. Die heeft nu een aantal staan waarvan ik denk, heb je daar in vrédesnaam wel over nagedacht?
Verder vind ik tattoo's die iedereen al heeft vreselijk. Een ankertje, een koikarper, een tijger, een hoefijzer en ga zo maar door. Er zitten heus mooie tussen hoor, daar niet van, maar ik vind het vaak zo cliché.
Ieder zijn ding, toch? Ik heb 2 tattoos die ik heb laten zetten 2 dagen nadat ik het idee had. Lang over nagedacht? Nee. Maanden/jaren later nog steeds blij mee? Absoluut.
Een tattoo zorgvuldig en jarenlang uitzoeken is helemaal prima, maar het is niet omdat het voor jou zo goed gaat, dat het voor anderen daarom ook altijd zo moet gaan.