AmoorM schreef:Maar wassen jullie het zo weinig omdat het niet goed is voor het haar of omdat je haar er mooier van wordt? Ik bedoel sommigen zeggen dat ze het de laatste dag vast moeten maken omdat het echt niet meer zit. Maar wat heeft het dan voor toegevoegde waarde? Als mijn haar beter gaat zitten door het juist meer te wassen, zou ik dat doen. Anders om het zelfde. Het moet wel echt een toegevoegde waarde hebben. Sorry een beetje lastig uitleggen.
Beide
Het is beter voor mijn haar, de portemonnee en er gaat minder troep door mijn doucheputje. En is het ook nog eens minder moeite, omdat ik niet zo vaak bezig hoef te zijn met mijn haar omdat het nauwelijks nog vet wordt. Daarbij zit mijn haar zonder veel gebruik van shampoo beter. Door shampoo wordt mijn haar futloos en slap.
Zeer veel toegevoegde waarde voor mij dus!

Dan blijf ik bezig, want mijn hoofdhuid kan daar bijkbaar niet goed tegen. Daarnaast draag ik ook best graag een staart, dus dat vind ik niet erg
Scheelt wel ontzettend veel tijd zo weinig wassen! 
Heel soms is het pluizig of heeft het zijn dag niet, maar over het algemeen zit het altijd wel. Ik was het altijd met shampoo en gebruik zelden conditioner, heel soms een haarmasker is genoeg. Omdat ik heel veel slag heb in mijn haar, borstel ik het alleen als het nat is en ook al schijnt dat bizar slecht voor je haar te zijn, ik heb nergens last van..