Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
renskep schreef:Aaah er zijn nog meer lush-gekken op Bokt!!
Ik meld me.
Mijn vriend en ik zijn ook grote fan. Helaas hebben we nu geen bad meer, dus moeten we het met de zepen en de haarproducten doen.
Ik gebruikte eerst squeeky green voor mijn haar, maar die hebben ze uit het assortiment gehaald :'( nu af en toe de Braziliant van vriendlief en zelf heb ik sindskort de banketstaaf shampoo bar.
Ik zou trouwens als hand creme de Handy Gurugu aanraden! Voor het naar bed gaan aanbrengen en smorgens heb je lekker zachte handjes.
Heeft iemand van jullie ervaring met de henna haar kleuring? Ik wil wel, maar ik durf nog niet zo goed.
nanoukkie schreef:Ik heb de laatste tijd last van rode plekken op mijn wangen en wat onzuivere spots ( booral op mijn kin veel puistjes) heef iemand zijn acne behandelt met lush met een goed resultaat? Zoja welke producté??
nanoukkie schreef:Ik heb de laatste tijd last van rode plekken op mijn wangen en wat onzuivere spots ( booral op mijn kin veel puistjes) heef iemand zijn acne behandelt met lush met een goed resultaat? Zoja welke producté??
mie123gie schreef:Ik wil voor kerst graag wat lush producten kopen voor mijn vader, maar wat zijn nou echt lekkere producten voor een man? We hebben geen bad dus bubblebars enzo worden hem niet