Lush-verslaafden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 21:31

de banketstaaf shampoo bar _O- _O-

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 23:06

Kinke schreef:
de banketstaaf shampoo bar _O- _O-

:') nieuw in het assortiment. Speciaal voor de feestdagen.

Ik bedoelde de Lu-llaby shampoobar. :+ (maar bokt zag daar een vies woord in)

Djilna

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 23:08

:))

Ik heb de roodbruine Henna gekocht van Lush. Alleen toen besloot ik het toch vurig rood te doen en momenteel koper (net vanavond weer bijgeverfd). Dus roodbruin is nog in de kast blijven liggen :') Maar ben van plan de rode er ook bij te halen en ze dan te mengen. Henna is super gezond voor je haar, maar wel een vreselijke kliederboel.

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-15 23:20

Ik wil voor kerst graag wat lush producten kopen voor mijn vader, maar wat zijn nou echt lekkere producten voor een man? We hebben geen bad dus bubblebars enzo worden hem niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 11:17

Heeft hij een baard/snor? Daar hebben ze echt wijze producten voor! Zou ze graag aan mijn broertje geven maar die heeft geen baard. :') Douchegel in mannengeur is er ook, en scheerschuim dacht ik.

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 13:02

renskep schreef:
Aaah er zijn nog meer lush-gekken op Bokt!!
Ik meld me.

Mijn vriend en ik zijn ook grote fan. Helaas hebben we nu geen bad meer, dus moeten we het met de zepen en de haarproducten doen.

Ik gebruikte eerst squeeky green voor mijn haar, maar die hebben ze uit het assortiment gehaald :'( nu af en toe de Braziliant van vriendlief en zelf heb ik sindskort de banketstaaf shampoo bar.

Ik zou trouwens als hand creme de Handy Gurugu aanraden! Voor het naar bed gaan aanbrengen en smorgens heb je lekker zachte handjes.

Heeft iemand van jullie ervaring met de henna haar kleuring? Ik wil wel, maar ik durf nog niet zo goed.

Oh, kreeg ik daarom laatst de Karma meet ipv die andere groene..

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 13:04

Ik las laatst ergens dat Lush speciale tabletten heeft voor het stomen van je gezicht. Is iemand hiermee bekend/hoe ze heten? :+

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 13:17

Toner tabs heten ze. ;-)

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 14:41

Ik heb mijn vriend vorig jaar de Snorwax cadeau gedaan!

En hier hebben we nu voor kerst voor de mannen een stuk zeep liggen. Zal straks eens kijken welke het is!

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 00:51

Ik heb de laatste tijd last van rode plekken op mijn wangen en wat onzuivere spots ( booral op mijn kin veel puistjes) heef iemand zijn acne behandelt met lush met een goed resultaat? Zoja welke producté??

mie123gie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 02:59

nanoukkie schreef:
Ik heb de laatste tijd last van rode plekken op mijn wangen en wat onzuivere spots ( booral op mijn kin veel puistjes) heef iemand zijn acne behandelt met lush met een goed resultaat? Zoja welke producté??

Dark angels was voor mij heel goed om de heftigere plekker weg te krijgen, daarna ben ik over gegaan op reinigen met kokosolie en al mijn puisjes zijn nu helemaal weg :)

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 10:31

Dark angels vind ik ook leuk ja maar om plekken weg te krijgz' werkt hij toch niet..
Kokosolie?!!?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 10:41

Ik gebruik ultrablend van lush. Maar denk eigenlijk dat kokosolie net zo goed zou werken. Je hele gezicht insmeren, even wachten en met een washandje en warm water alles van je gezicht halen. Werkt bij mij super goed, geen uit gedroogde huid, alle make up is er zo af zonder wrijven en op den door een zuiverder huid.

Wellicht te combineren met tea tree water.

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 11:17

Ik heb de tea tree toner, en gebruik de gezichtsreiniger movis, dat helpt bij mij wel echt.

Leverage

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 11:21

Iemand hier ooit Roots geprobeerd? :)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 11:34

Wel altijd jammer dat kokosolie knetterhard is en je het eerst moet smelten tussen je vingers :')

dnieSz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 11:35

nanoukkie schreef:

Ik gebruik nu 2x in de week het Face of Magnaminty masker en dan helpt echt ontzettend voor onzuivere plekjes :j
Daarnaast reinig ik elke avond mijn gezicht met Ultrabland en daarna de Tree tea toner er over heen :o

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 11:38

Ligt aan het seizoen denk ik, zomers gaat dat vast beter ;-)

Ik denk als ik echt last zou hebben van onzuivere huid, dat lush niet mijn eerste keus zou zijn voor producten. Gewoon gevoelsmatig. Heerlijk luxe merk met luxe producten, maar mijns inziens is lush geen merk voor 'echte problemen' met huid of haar etc.

Die mannendingen trouwens. Ook wel eens wat hier voor mannen gehaald, maar die net ff anders producten gebruikten ze mestal niet. Enige die ik af en toe plezier kan doen met lush is mijn pa met een ordinair stuk zeep. Maar al die andere specifieke producten bleven altijd liggen :')

Behalve dan 'mijn' showergels, die gebruikt manlief niet zo lief als ik O:)

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 11:45

Voor mij was toen mijn huid erg onrustig was (incl ontstekingen) een combinatie van Yves Rocher crèmes en de LUSH Let the Good Times Roll reiniger een supercombi. En de gezichtsspray.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 13:29

nanoukkie schreef:

Dan bel of mail je ze even? Er is wel een product voor, maar weet ff niet meer welke :) En dan vraag je gewoon om een testertje :)

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 13:31

mie123gie schreef:
Ik wil voor kerst graag wat lush producten kopen voor mijn vader, maar wat zijn nou echt lekkere producten voor een man? We hebben geen bad dus bubblebars enzo worden hem niet

Dirty spring wash doucegel vind ik een goede geur voor mannen, zit een lichte mintgeur aan. En Kalamazoo baard-en facewash is ook een fijn product.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 13:46

Mijn vriend gebruikt mijn Rehab shampoo en we hebben altijd overal blokken handzeep liggen. Verschilt beetje welke bui ik heb als ik in de winkel ben :+

dnieSz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-15 14:13

Ik vind de Dirty zeep en douchegel echt wel wat voor mannen

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 21:51

Ik heb laatst de sea vegetable zeep gekocht voor mijn vriend, vind ik erg 'neutraal' (niet per se mannelijk) en geschikt!

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-15 22:18

Mijn vriend wast zich graag met Sexy Peel! En Honey I washed the kids vind ie ook lekker... maar dat is niet echt mannelijk :+