Moderatoropmerking:
Hier wil ik even een toevoeging doen, ik ben nl de mod die de foto's voorlopig verwijderd had (in feite had ik ze niet verwijderd, ik had ze aangepast naar een linkje, echter is het via de boktupload een andere manier waardoor de foto's even niet meer zichtbaar waren. We hanteren het gebruik dat dergelijke foto's (dus foto's die erg persoonlijk of schokkend kunnen overkomen voor anderen, deze foto's vallen daar onder, alsook bv foto's van open wonden en dergelijke) in een linkje geplaatst worden. Dat is niet omdat jullie niet "open" mogen zijn, wél omdat we iedereen de keus willen geven om zélf te beslissen of ze de betreffende foto wel of niet willen zien. In het linkje is de foto dus nog precies hetzelfde als toen hij hier op kwam, alleen dient de gebruiker op het linkje te klikken. Er waren ook tems op gekomen dus niet iedereen wil een dergelijke foto zomaar zien.
Daar de foto's niet via een ander medium konden ge-upload worden zal ik bespreken in het team of het mogelijk is om ze zo te veranderen. Daar dit een technisch iets is moet ik een moderator aanspreken die beter met de technische zaken overweg kan dan ik.
Dus voor alle duidelijkheid: de foto's mogen wél, maar in een linkje. Indien er nog andere vragen of opmerkingen zijn zou ik het appreciëren als ze persoonlijk met mij besproken worden en niet openbaar in dit topic, zoals ook aangegeven is in de boktregels.
edit:
Inmiddels heb ik met hulp van mijn collegamods uitgevogeld hoe ik foto's vanaf de boktupload in link kan plaatsen, dus de originele post is ondertussen aangepast met de originele foto's maar dan in een linkje.