Urielle schreef:Sababber schreef:Hi dames!
Mag ik me hier melden? Ik ben sinds een week bezig met bodysupport via de wijkse afvalrace. Een initiatief wat mijn zus heeft bedacht, ze is diëtiste dus ik heb t makkelijk.
Over een weekje moet ik weer wegen, ik moet met de kerst op 60 kilo zitten ik stond nu op 71.1 kilo met een vetpercentage van 36.4, ik ben 168 cm lang. Mn buikomvang zat op taille 75 en op navel op 85.
Doel: ik krijg een uniek wedstrijdjasje van Imperial Riding eind deze maand en daar wil ik in passen, het is een maat 36dus dat moet gaan lukken hopelijk voor het einde van het jaar
Ja tuurlijk, gezellig!
Elf kilo is wel erg veel op zo'n korte tijd, pittige uitdaging!
Ja thuis op de weegschaal woog ik 68,5 dus dan viel het wel mee.. Maar op de weegschaal bij m'n zus zat ik op 71.1 met kleding aan dus het is anders gewogen.. We kijken wel wat er van komt, het moet mogelijk zijn even de basis van de afvalrace;
6x per dag eten: 3x hoofdmaaltijd en 3x tussendoortje dus om de 2,5 uur eet je iets. Om de verbranding hoog te houden. En mag dagelijks ook gewoon een lekker Sapje ofzo drinken. Voor de rest 1,5 tot 2 liter water.
Ik krijg gewoon koolhydraten binnen rond de 200 gram per dag maar weinig suikers en vetten slechts 30 gram vet per dag. En veel eiwitten omdat ik veel sport.
Je valt er gemiddeld tussen de 0,5 tot 1 kilo per week mee af. Dus het is wel haalbaar voor het einde van het jaar
Ik eet echt heel veel nu