Blackhead killer masker ervaringen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Annenas

Re: Blackhead killer masker ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 12:08

Heb op ebay een zakje voor 26 cent besteld, ben benieuwd !

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 12:26

Er kwam deze keer wat meer af als vorige keer wat langer er op laten zitten en van te voren gestoomd! Van de week nog een keer haha

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 13:27

Unleash schreef:
Stamper, met roaccutane zou ik het niet doen!! Je huid wordt door dat medicijn heel erg dun. Je moet er dan niet aan gaan trekken want dan beschadig je meer dan je lief is denk ik...

Heb zelf ook roaccutane gehad, ben dus ervaringsdeskundige ;) Aan het einde van mijn roaccutane periode waren alle meeeters zowiezo al als sneeuw voor de zon verdwenen.

Ha thanks! Zit nu 1 maand op 1 pil per dag... maar vanaf zondag moet ik naar 2 pillen per dag.
Moet in mei pas weer terug komen op controle! Maar dan doe ik het niet hihi!
Alleen neus en kin is nu erg nog met onzuiverheden/ viezigheid.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 20:16

ElineS schreef:
Tanya schreef:
Dat stomen, hoe doen jullie dat? Ik heb ze vandaag ook gebruikt, en ik heb echt wel veel grote poriën met mee-eters, maar die kwamen er mooi niet uit.

Bij mij bleef er ook wat zitten, vooral de grotere mee eters, maar dat vind ik niet erg. Als je dit masker 1 of 2x per week gebruikt maak je constant je poriën leeg en schoon, dus dan krijgen toekomstige mee eters en pukkels geen kans om te ontstaan. En zo krijg je dan over een paar weken heen een gladdere huid.

Het masker heeft wel meteen effect en resultaat bij de meesteb, maar het grootste resultaat krijg je met een aantal weken, met constant gebruik.

Ik heb wel de dag na gebuik altijd een vettere huid dan normaal, ik heb normaal een droge huid. Maar met wassen is dat vet zo weer weg en is mijn huid over de dag heen weer prima. Dus op zich niets ernstigs, maar vroeg me af of anderen daar ook last van hadden?

Dat is ook logisch, want de meeeters zijn in feite verharde vet in porie en nadat het is verwijderd met de masker, komt er vers vet uit de schone porie en die is wat vloeibaar door de lichaamswarmte en dat is dus wat je voelde en zo hoort het ook eigenlijk wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-16 22:22

Dionnetjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:14

Ik heb ondertussen voor 2,50 een tube gekocht op aliexpress, ben benieuwd hoe het werkt! wel tot 60 dagen shipping maar ik hoop natuurlijk dat t minder lang duurt :p

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 19:20

ik wacht nog op mijn tube van aliexpress, heb hem 1 februari besteld. :)

Dionnetjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 20:20

Zo verwacht ik het uiteindelijk ook :'D Heb jij ook die van €2,51 gekocht? Gratis verzending had ik er bij dus dat scheelt weer in de kosten.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-16 21:41

Die van mij kostte €1,89 maar was in de aanbieding. :)
Overigens, als ik nu op de link klik kom ik uit op een haarpoeder. :+

Ossie96

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 22:20

Weken geleden zakjes besteld en van de week in huis gekregen. Nu aan het proberen, heb het een kwartiertje geleden opgesmeerd... Het droogt al lekker op, kan amper meer m'n gezicht bewegen haha!

Dionnetjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 14:32

lor1_1984 schreef:
ik wacht nog op mijn tube van aliexpress, heb hem 1 februari besteld. :)

Ik heb m vandaag binnengekregen :o Jij ook, denk ik! Ik gok dat ze gewoon eens in de zoveel tijd een shipment naar een bepaald land doen als je gratis shipping hebt, moet je maar net geluk hebben. Denk ik :+

Ik ga t een andere keer even uittesten want ik stond op t punt te vertrekken naar vriendlief :p

Edit; die van mij komt trouwens van Steven, echt een Chinese naam :') Wie heeft die van jou verzonden? :+

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 14:46

Bert's store. :)
Maar moet nog naar de brievenbus lopen, doe ik altijd na 17u dus ik weet nog niet of en wat ik heb ontvangen.

Shari_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 15:45

Ik had hem begin maart besteld en na 2 weken in huis haha dus blijkbaar gaat dat alliexpres niet helemaal eerlijk haha

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 19:53

Levertijd is per verkoper verschillend en het kan zo dat je pakketje eruit gevist wordt voor controle of op het postkantoor gedropt wordt en ze vergeten een briefje in de bus te doen.
Anyway, ik heb hem nog niet binnen maar heb nog 1 of 2 weken voor de einddatum is dus maar even afwachten.

BrittS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-16 21:53

Ik heb het ook al een aantal keren gebruikt, maar echt werken doet het niet bij mij. Huid is wel lekker zacht er na.

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 00:36

Ik heb het nu ook een paar keer gebruikt. Mijn mee-eters zijn er nog steeds helaas, maar mijn puistjes zijn wel weg :D Dus ik blijf het wel gebruiken. De tube vind ik trouwens makkelijker dan de zakjes.

DaraBaritonJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 13:35

Ik wil het eigenlijk ook wel eens proberen maar geen weken moeten wachten. Dus dan maar bestellen via Nederlandse sites en meer betalen? ;)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 13:49

Ik heb het nu weer op en ben bijna door de 10 zakjes heen. Denk dat ik hierna een tube ga kopen!

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 18:14

Ik heb hier nog een paar zakjes. Als iemand er eentje wil proberen, stuur me maar een PB!

Blixem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 20:02

Jildau schreef:
Ik heb het nu weer op en ben bijna door de 10 zakjes heen. Denk dat ik hierna een tube ga kopen!

Spoiler:
Het kan ook met ei en dun papier eroverheen ;) google maar als je wilt :)

Mutsie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 20:14

Ik heb gister voor het eerst zo'n zakje gebruikt en het werkt al super ! Eerst gedouched en m'n gezicht gescrubd, en daarna dat zakje er op gesmeerd. Mijn huid is nog nooit zo zacht geweest als nu, en er kwam ook heel veel viezigheid mee. Ik vond het eigenlijk geen pijn doen met er af halen, alleen m'n voorhoofd was wat pijnlijker. En daarna heb ik er crème op gedaan, mijn huid is ook niet rood ofzo. Ik ga het echt veel vaker gebruiken, zelfs vriendlief is om hahah.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-16 21:12

Had vanmiddag mint julep masque van queen helen op gedaan... was weer nodig.. maar prikte wel even, maar kan natuurlijk door de roacutane komen! :)

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 09:02

Hoe is jullie huid de dag na het masker?

Ik las al iets over dat die wat roder of vettiger kon zijn. Maar hoe erg is het bij jullie? Kun je bijvoorbeeld wel gewoon de straat op, of is het handig om de dag erna vrij te zijn?

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 11:35

Ik heb alleen het de avond zelf, als ik het 's avonds doe. Je moet het niet voordat je uitgaat doen :P Maar de dag erna ziet het er bij mij wel normaal uit.

Mutsie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-16 12:01

Het is bij mij helemaal niet rood geworden. De dag erna is het nog steeds heel zacht en nu (de 2e dag) begint het weer iets vettiger te worden, maar ik heb dan ook heel snel een vettige huid. Maar het is wel veel minder vettig dan wanneer ik mijn gezicht gewoon op de normale manier reinig.