Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Unleash schreef:Stamper, met roaccutane zou ik het niet doen!! Je huid wordt door dat medicijn heel erg dun. Je moet er dan niet aan gaan trekken want dan beschadig je meer dan je lief is denk ik...
Heb zelf ook roaccutane gehad, ben dus ervaringsdeskundigeAan het einde van mijn roaccutane periode waren alle meeeters zowiezo al als sneeuw voor de zon verdwenen.
ElineS schreef:Tanya schreef:Dat stomen, hoe doen jullie dat? Ik heb ze vandaag ook gebruikt, en ik heb echt wel veel grote poriën met mee-eters, maar die kwamen er mooi niet uit.
Bij mij bleef er ook wat zitten, vooral de grotere mee eters, maar dat vind ik niet erg. Als je dit masker 1 of 2x per week gebruikt maak je constant je poriën leeg en schoon, dus dan krijgen toekomstige mee eters en pukkels geen kans om te ontstaan. En zo krijg je dan over een paar weken heen een gladdere huid.
Het masker heeft wel meteen effect en resultaat bij de meesteb, maar het grootste resultaat krijg je met een aantal weken, met constant gebruik.
Ik heb wel de dag na gebuik altijd een vettere huid dan normaal, ik heb normaal een droge huid. Maar met wassen is dat vet zo weer weg en is mijn huid over de dag heen weer prima. Dus op zich niets ernstigs, maar vroeg me af of anderen daar ook last van hadden?
lor1_1984 schreef:ik wacht nog op mijn tube van aliexpress, heb hem 1 februari besteld.