Bijwerkingen die ik merkte aan de pil:
- Betere huid
- Cupmaat meer
- Aantal kilo aangekomen
Van stemmingswisselingen, depressies, emotionele instabiliteit of libido problemen heb ik echt totaal geen last zo ver ik weet. Ben over het algemeen opgewerkt en met mijn libido is niets mis
Maar goed, ik slik hem al sinds mijn 14e dus heb ook niet echt een eerlijk oordeel over hoe ik zonder pil ben. Maar ik geloof nou niet dat het me zo veel doet.Ik zou best iets anders willen proberen, maar mijn belangrijkste voorwaarde is dat ik niet ongesteld wordt. En zo ver ik weet is dan de pil een van de enige opties..
Mijn lijf ging vrij snel in de pilloze modus verder, maar kan me voorstellen dat het ook langer kan duren.
Ik merkte dit bijvoorbeeld al heel snel met mijn "afgevlaktheid", alleen dat al was een goeie reden om er vanaf te blijven. Ik weet nog heel goed dat ik een week of 3 na gestopt te zijn Scrubs aan het kijken was en ik lag ineens helemaal dubbel om iets heel stoms wat gezegd werd. Hardop lachen bij de TV, dat was me al jaren niet meer overkomen
eerste eisprong vond ik een verschrikking
). Dus ik was na exact een maand van de pilhormonen af en nam mijn lijf het over. Maar kan inderdaad ook gebeuren dat de boel pas herstart na een half jaar. Wisselt heel erg per persoon.
als de gyn je met 24 te jong vindt, rap een ander zoeken 
Voelde me net een 17jarige jongen
en stemmingswisselingen enz. --> check! (hoewel dat sowieso wel normaal is in de puberteit)